9 | 09 | 2010
Radioforum.nl Forumindex  ::  Internet Radio  ::  Wat vinden we van Extra Gold NL?
Auteur Bericht
Nieuw onderwerp plaatsen
Pagina 1 van 11
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
keesradio
Geplaatst: 08 Mei 2010 11:29 Reageren met citaat
Ik? Geweldig, Extra Gold NL, eindelijk een station zonder beperkte play-list, maar echte oldies en al heeft men een Jukebox op de site het is zeker geen duffe non-stop muziekdoos.
Profiel bekijken Stuur privébericht
elwin
Geplaatst: 08 Mei 2010 11:33 Reageren met citaat
Heb je ergens een link van een site? Of een stream? Ben wel nieuwsgierig! ;)
protune
Geplaatst: 08 Mei 2010 11:48 Reageren met citaat
keesradio schreef:
Ik? Geweldig, Extra Gold NL, eindelijk een station zonder beperkte play-list, maar echte oldies en al heeft men een Jukebox op de site het is zeker geen duffe non-stop muziekdoos.

Ok, en welk aandeel heb jij binnen dit clubje? Het ontbreken van een link is zowat het enige om het niet doen lijken op een reclamespot, maar de manier van schrijfstijl en aanbieden heeft er wel alle schijn van.

Daarnaast is het station vandaag pas on-air gegaan. De conclusies die je trekt kun je simpelweg niet maken op basis van die paar uurtjes die ze reeds hebben uitgezonden.
Kortom: toch een reclamespot.

En wat wil je bereiken met deze post? Dat mensen gaan inloggen? Dat mensen gaan inloggen en commentaar geven? Maar WAAR moeten ze dan commentaar op geven?
Kortom; ik snap echt niet wat je hiermee wil bereiken...
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
keesradio
Geplaatst: 08 Mei 2010 12:21 Reageren met citaat
Van dit "Clubje" heb ik geen enkel aandeel, maar ben gewoon luisteraar. Wel zou ik me een betrokken luisteraar willen noemen. Wat die link betreft het is gewoon www.extragold.nl.

En eigenlijk bestaat dit clubje al ruim vijf jaar, het is nl. een afsplitsing van Mi-Amigo 192.
Helaas is daar het een en ander mis gelopen en is men nu in de lucht als Extra Gold.
Leuk detail is dat er samen gewerkt zal gaan worden met de Vlaamse Extra Gold.
Peterheefteenradio
Geplaatst: 08 Mei 2010 13:57 Reageren met citaat
meer informatie kun je ook hier vinden.

http://www.mediapages.nl/

Geplaatst: 08 Mei 2010 14:07 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 18 Aug 2002 Berichten: 1258 Woonplaats: Nederland
Vanochtend opende TS nog een hele spamposting over dit radiostation. Vooralsnog is het melden dat er een nieuwe internetzender is niet echt een waardevolle discussie.

Geplaatst: 08 Mei 2010 14:30 Reageren met citaat
Wel erg veel slap geouwehoer in de 25 minuten die ik heb geluisterd

Geplaatst: 08 Mei 2010 14:32 Reageren met citaat
Hier breekt mijn klomp, om over iets te discusseren moeten toch meerdere mensen van het bestaan afweten lijkt mij. Ook zijn in het verleden hele discussies opgestart over bv. de start van 100% NL, RTL FM, Slam FM en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is duidelijk ook hier moet het vooral over de grote jongens gaan die met enorme budgetten hun luisteraars toch wel weten te bereiken.
Sorry, maar dat noem ik meten met twee maten en had dat hier zeker niet verwacht.

Zwarte Ijsbeer,dat was het openingsprogramma, nu is de rerguliere programmering van start en hoor je een top 40 uit 1974, overgens met toestemming van de St. Ned. Top 40.
philipg
Geplaatst: 08 Mei 2010 14:35 Reageren met citaat
Hoi,

Ik luister al sinds gisteravond en vind het geweldig! Ik was, op zijn zachts gezegd, "not amused" met de Mi-Amigo perikelen en het amateuristische gedoe om de uitzend computer in Spanje te krijgen (als dat al waar is).

Op Extra Gold is de Mi-Amigo Club goed vertegenwoordigd INCLUSIEF de goede muziek die altijd zonder meer op dit station was/is te horen.

Als vaste luisteraar ben ik erg blij dat op deze manier echte golden oldies te beluisteren blijven! Tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer helaas...

Wat mij betreft: een aanrader! Jongens: nogmaals veel succes!!

MvG,
DR.W
Geplaatst: 08 Mei 2010 15:38 Reageren met citaat
@admin1 goed bezig hoor
dat bart arens gaat trouwen en ene bosgra baasje wordt bij een lokale omroep daar zitten we op te wachten
Echtwel
Geplaatst: 08 Mei 2010 16:20 Reageren met citaat
Wat een vreemde zaak ik vind de site zeer veel op de oude Mi-Amigo 192 site lijken, daarnaast is dit station opgezet door mensen die uit Mi-Amigo 192 gekickt zijn ( ps. ten onrechte vind ik persoonlijk).

Het blijft anders wel zeer stil wat er met Mi-Amigo 192 is gebeurd en waarom me nu ineens op FM moet gaan uitzenden.

Weet iemand waarom dit zo gegaan is.

Daarnaast vind ik de naam ExtraGold super saai waarom niks nieuws verzonnen OF met ze alle op Radio Monique963 gaan zitten ?? Of bij Radio Popular.nl ??
Appie Happie
Geplaatst: 08 Mei 2010 16:27 Reageren met citaat
De zoveelste oldie zender....graag weer eens wat orgineels,de ene aapt de andere na,tegenwoordig kunnen ze niks meer in nederland het is allemaal bagger.
EA
Geplaatst: 08 Mei 2010 16:30 Reageren met citaat
Ik moet zeggen, het zijn doorbijters bij Mi Amigo 192/Extra Gold NL Ze houden het lang uit, bestaan al weer een aantal jaartjes.
Soundprocessing klinkt erg 'analoog' moet ik zeggen.

keesradio
Geplaatst: 08 Mei 2010 16:32 Reageren met citaat
Echtwel, even voor de goede orde de mensen die nu Extra Gold NL in een week tijd hebben opgezet zijn niet uit Mi-Amigo 192 gekickt, maar het gros is zelf opgestapt na een meningsverschil over het op non-actief zetten van 1 van de medewerkers.

Verder ken ik saaiere radiostations, je kan de namen zelf wel invullen denk ik.

Ik was eigenlijk eerst dezelfde mening toegedaan, dat overstappen naar een bestaand station ook had gekunt. Toch heb ik die mening herzien, zowel Popular als Monique 963 ademen toch een andere sfeer en geluid uit dan het voormalige Mi-Amigo 192.

Extra Gold hoopt dat gat te dichten en ik denk dat ze daar wel in kunnen slagen. Veel van de oude Mi-Amigo 192 programma's zijn nu hier te beluisteren.
EA
Geplaatst: 08 Mei 2010 16:34 Reageren met citaat
Website is wel een beetje 'peppi en kokki'.

Berichten van afgelopen:  

Radioforum.nl Forumindex  ::  Internet Radio  ::  Wat vinden we van Extra Gold NL?
Pagina 1 van 11
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen

Ga naar: