Radiofreak radio dag

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Gesloten
willem van de meer

Radiofreak radio dag

Bericht door willem van de meer »

Hallo allemaal,

Het is denk ik alweer 2 jaar geleden ofzo maar toen hadden we via radiofreak een radiofreak radiodag.

Diverse forum gebruikers hadden toen een programma gemaakt voor dit toen eenmalige web radiostation. Misschien is het wel leuk om weer zoiets te doen. Er zijn een hoop nieuwe forum gebruikers bij sinds die tijd en ik ben best benieuwd hoe de andere forum gebruikers op de radio klinken.....

Misschien dat iemand van Radiofreak over dit onderwerp een reactie kan plaatsen?
willem van de meer
admin3
Moderator

Bericht door admin3 »

Hallo,

Nou wij vinden dit een leuk idee, vooral na het succes van vorige keer. Als er genoeg mensen zijn die mee willen doen dan steunen wij dit initiatief van harte. Als er iemand wil zijn die de coördinatie op zich wil nemen en een programmering willen opstellen dan verlenen wij onze medewerking.

Dus mensen, wie wil meedoen? Dan kunnen we zien of er animo voor is! En dan maken we er een leuke dag van! :D

Groetjes,

Team www.radiofreak.nl
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
thexfiles

Bericht door thexfiles »

Lijkt mij ook leuk! Mag het ook anoniem? :cool:
http://www.xfilesfanclub.com
willem van de meer

Hoe bedoel je? Je kan gewoon onder een andere (dj )naam een programma maken als het goed is heeft radiofreak nog een gezongen pakketje liggen van on-airrecords die dat toen voor nop heeft gemaakt.
willem van de meer
thexfiles

Bericht door thexfiles »

Vormgeving is geen probleem haha, bedoelde meer 'n gescrambelde mic -bier
http://www.xfilesfanclub.com
willem van de meer

Ben je zo bekende Nederlander of is je stem zo slecht?
willem van de meer
Kavel A8

Bericht door Kavel A8 »

Leuk idee, en een beetje onherkenbaar maken van je stem is denk niet erg. Of je neemt je programma op met als mic een mobiele telefoon vanuit een rijdende auto :cool:

Maar leuk idee Willem.
MarkvdMolen

Bericht door MarkvdMolen »

Opzich natuurlijk een zeer creatief idee. Maar niet voor iedereen realiseerbaar. Is een Radiofreak meeting niet een keer leuk?
willem van de meer

Valt best mee, je neemt een programma in een studio waar dan ook, je zet dit om naar mp3 en dit upload je naar een ftp server, per post opsturen ging toen ook geloof ik. Tenzij je geen radiomaker bent natuurlijk, maar misschien als je een ex-radiomaker bent geweest kan je misschien even rondkijken of je bij iemand/omroep even een studio mag gebruiken om dit programma op te nemen.
willem van de meer
Joost

Bericht door Joost »

Leuk idee! Is er al iets van een datum?
Nee, niet DEN DRAAIER!
VOO-fan

Meeting

Bericht door VOO-fan »

Zo'n meeting lijkt me wel wat!
f1sven

Bericht door f1sven »

Lijkt me leuk een radiofreak dag! Maar het moet niet te ver liggen waar het dan gehouden wordt. :wink:
willem van de meer

Als er voldoende animo voor is wordt er door radiofreak een dag geprikt maar ik vermoed dat dit na de zomer vakantie zal zijn.

De bedoeling is ook dat er geen centrale studio zal zijn waar jeje programma live zal gaan doen. Je moet je programma aanleveren op MP3 en uploaden naar een ftp server die als alles wat meer vorm krijgt bekend zal worden gemaakt.
willem van de meer
MarkvdMolen

Re: Meeting

Bericht door MarkvdMolen »

VOO-fan schreef:Zo'n meeting lijkt me wel wat!
Precies. Dan kunnen de mensen elkaar een keertje in real life in de haren vliegen. Wat een spektakel.
Ik stem voor.
VOO-fan

Radiofreakdag

Bericht door VOO-fan »

Lijkt me leuk! :p Ik dus ook!
Gesloten