| Auteur |
Bericht |
|
|
| VOO-fan |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:23 |
|
|
|
|
JENSEN TERUG OP DE RADIO!!
BREAKING NEWS
BREAKING NEWS
JENSEN TERUG OP DE RADIO!!
Dit is een geweldige dag! We kunnen vandaag bekend maken dat JENSEN terugkeert op de radio! Vanaf 2 augustus presenteer ik samen met Jan Paparazzi iedere maandag tot en met vrijdag de nieuwe ochtendshow op Radio Veronica!
We kunnen niet wachten tot 2 augustus!!
BREAKING NEWS
BREAKING NEWS
Bron: www.snafu.nl |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Rob01 |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:32 |
|
|
|
|
| Vakantie-invalwerkzaamheden? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Rob01 |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:33 |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| T-fm Internet radio |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:40 |
|
|
|
Hier het radiofreak.nl persbericht:
Citaat: Robert Jensen vanaf augustus in de ochtend op Radio Veronica
Robert Jensen gaat vanaf 2 augustus de ochtendshow presenteren op Radio Veronica. Hij zal op werkdagen samen met Jan Paparazzi tussen 6:00 en 9:00 uur te horen zijn.
In november gaf Robert Jensen, die de afgelopen jaren enkel televisie maakte, weer aan terug te keren op de radio. Het was enkel onduidelijk bij welke zender dat dan zou gebeuren. Het gerucht dat om Radio 538 zou gaan werd destijds snel ontkracht, waarna het weer stil werd. Begin 2006 was Jensen voor het laatst op de radio te horen, dat was bij Yorin FM.
"Het is fantastisch om na vijf jaar weer terug te keren op de radio. Natuurlijk ga ik met Jan de dingen doen waar de fans ons van kennen. Maar ik heb de afgelopen jaren veel nieuwe energie en frisse ideeën opgedaan met radio, televisie en internet wereldwijd en wil met die inspiratie een onderscheidende ochtendshow gaan maken. Radio Veronica is natuurlijk het radiostation waar mijn roots liggen. Het is prachtig dat ik daar samen met Jan weer echte radio kan gaan maken, met de muziek die bij mij past", aldus Robert Jensen.
Uunco Cerfontaine, Programmadirecteur Radio Veronica: "Veel programmadirecteuren bij de Nederlandse radio vinden Jensen een onvoorspelbaar en ongeleid projectiel en willen daarom niet met hem werken. Ik denk dat dit hem juist zo creatief maakt en dat heb je wel nodig om nog op te vallen in de overvolle ochtendmarkt op de radio in Nederland. Daarom ben ik blij dat Robert Jensen vanaf augustus te horen is bij Veronica."
Met de komst van Jensen stopt Rick van Velthuysen met zijn ochtendshow Mogguh Rick, die hij sinds februari 2009 presenteerde. Wat hij vanaf augustus gaat doen is nog niet bekend. |
_________________ http://streampje.servemp3.com |
|
| Terug naar boven |
|
| alex.. |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:46 |
|
|
|
Eerder verwacht dat hij naar 538 ging, aangezien hij nu ook bij RTL zit.
Waar gaat rick heen ??
538 misschien ??? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Rob01 |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:50 |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| egbertroel |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:52 |
|
|
|
|
je moet er van houden jensen.persoonlijk vind ik hem verschrikkelijk en dan ook nog met ADHD jan er bij weer een reden te meer om naar evers te luisteren
GR EGBERTROEL |
|
|
| Terug naar boven |
|
| T-fm Internet radio |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:55 |
|
|
|
Aan gezien dit al een hele tijd speelt zal dit echt geen eigen keuze zijn van Rick, verder gaat het gerucht dat Rick wel openstaat voor 538 .... alleen is dat bij 538 ook anders om zo?
Persoonlijk had ik hem liever naar 538 zien gaan, ik ben wel fan van jensen maar ook van rick dus ja nog beetje in dubio...
Misschien blijft rick wel gewoon bij Veronica en dan alleen in het weekend voor een bepaalde tijd, tot dat hij een andere job vindt bij een ander radio station...
Jensen net zoals Rick passen naar mijn idee wel goed bij het imago van veronica als Mannen zender. |
Laatst aangepast door T-fm Internet radio op 21 Jun 2010 18:57; in totaal 1 keer bewerkt _________________ http://streampje.servemp3.com |
|
| Terug naar boven |
|
| alex.. |
Geplaatst: 21 Jun 2010 18:56 |
|
|
|
| Nou, kan Rick niet in de middag, kan Frank ook gewoon weer in de avond. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Radiorebus |
Geplaatst: 21 Jun 2010 19:00 |
|
|
|
| Ik zou Rick echt heel graag in de Middagshow horen op 538, met Koert en eventueel nog een andere sidekick. Maar als MIDNR terug komt is dat ook geniaal natuurlijk. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Pim16 |
Geplaatst: 21 Jun 2010 19:14 |
|
|
|
|
| Misschien was het vorige week wel een test van Radio Veronica om te kijken hoe Midden in de nacht Rick klinkt op Veronica? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Elly van Amstel |
Geplaatst: 21 Jun 2010 19:40 |
|
|
|
Pim16 schreef: Misschien was het vorige week wel een test van Radio Veronica om te kijken hoe Midden in de nacht Rick klinkt op Veronica?
Of was het een afscheidscadeautje?  |
_________________ Ik druk alsmaar op F5 en zie.. niets..  |
|
| Terug naar boven |
|
| Rolfz |
Geplaatst: 21 Jun 2010 19:49 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Oortjes |
Geplaatst: 21 Jun 2010 19:57 |
|
|
|
|
Slechte zaak. Rick van Velthuysen maakt een geweldige ochtendshow, Robert Jensen heb ik nog nooit op programma's kunnen betrappen die aantrekkelijk zijn voor grote doelgroepen. Ik zal een ander station in de ochtend op gaan zoeken.
De ochtendshow blijft een zoektocht voor Veronica. Na Adam Curry, Jeroen van Inkel, Patrick Kicken, Colin Banks en Rick van Velthuysen mag Robert Jensen het nu proberen. Als Veronica echt een andere, goed beluisterde ochtendshow wil, denk ik dat men beter Bart van Leeuwen op de vroege morgen kan programmeren. Hij maakt echt een andere show dan de concurrenten en lijkt mij uitstekend in staat grote(re) doelgroepen aan te spreken. |
_________________ Rock 'n roll is better than music! |
|
| Terug naar boven |
|
| Hipo |
Geplaatst: 21 Jun 2010 20:03 |
|
|
|
| Bijzondere zet. Het lijkt wel alsof Veronica er een sport van maakt om de ochtendshow steeds te veranderen. 6 DJ's in krap 7 jaar. Ben benieuwd om de echte reden; tegenvallende cijfers of wilde RvV is nieuws/anders...? |
_________________ 7 jaar na de etherfrequentie-veiling trekken we de conclusie: Radio 10 Gold moet snel terug op FM! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|