9 | 09 | 2010
Radioforum.nl Forumindex  ::  Landelijk commercieel en publiek  ::  3FM schept ruimte voor BNN en PowNed
Auteur Bericht
Nieuw onderwerp plaatsen
Pagina 13 van 19
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Mario K.
Geplaatst: 30 Jul 2010 21:09 Reageren met citaat
Op 3FM Fan werd gemeld (via de twitter dan), dat 3FM aan Shownieuws heeft bevestigd dat Gerard stopt met de Arbeidsvitaminen en dat de rest maandag duidelijk gaat worden.

Facebook: http://www.facebook.com/mario.kwaytaal
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
alex..
Geplaatst: 30 Jul 2010 21:30 Reageren met citaat
Waar gaan nu dus alle luisteraars naar toe, iedereen weet wanneer er te veel verschoven word komt er een (tijdelijke) daling in de luistercijfers.
Nou is het bij 538 en 3FM een rommeltje, dus dan ben ik benieuwt waar de gemiddelde luisteraar naar toe gaat
Profiel bekijken Stuur privébericht
Radiorebus
Geplaatst: 30 Jul 2010 21:38 Reageren met citaat
alex.. schreef:
Waar gaan nu dus alle luisteraars naar toe, iedereen weet wanneer er te veel verschoven word komt er een (tijdelijke) daling in de luistercijfers.
Nou is het bij 538 en 3FM een rommeltje, dus dan ben ik benieuwt waar de gemiddelde luisteraar naar toe gaat

Bij 538 is het al een jaar een rommeltje op de drivetime uren, en er is daar ook al een tijdje een daling te zien, dus die zullen echt met een goede alternatief moeten komen op een aantal uren, anders denk ik dat, mits er niet al te veel veranderd bij 3FM, die wel eens de grootste kunnen worden.
Debaser
Geplaatst: 30 Jul 2010 21:57 Reageren met citaat
Mario K. schreef:
Op 3FM Fan werd gemeld (via de twitter dan), dat 3FM aan Shownieuws heeft bevestigd dat Gerard stopt met de Arbeidsvitaminen en dat de rest maandag duidelijk gaat worden.

Daar reageerde Domien inderdaad op als dat er meer niet dan wel zou kloppen aan die verhalen.

Kan dus prima zijn dat de Arbeidsvitaminen verkassen naar een ander station en dat Ekdom gewoon 10-12 blijft doen maar dan op zijn manier. We zullen het wel zien.

Denk wel dat er luisteraars weglopen bij 3FM als ze teveel veranderen. Bekende stemmen op bekende uren, dat willen mensen. Aan de andere kant is de enige DJ die verdwijnt Rudy Mackay en is de enige echt grote verandering dat Stenders weggaat van het 12-14 slot. Op zich valt het allemaal wel mee bij 3FM dus. Denk dat dat geen leegloop gaat betekenen.

Geplaatst: 30 Jul 2010 23:01 Reageren met citaat
Wait and see. Tot nu toe nog geruchten dus en niets officieels. Het zou wel opmerkelijk zijn, het einde van de Arbeidsvitamine.

Debaser
Geplaatst: 30 Jul 2010 23:06 Reageren met citaat
EA schreef:
Wait and see. Tot nu toe nog geruchten dus en niets officieels. Het zou wel opmerkelijk zijn, het einde van de Arbeidsvitamine.

Ja, voor ons wel. Ik zou het niet eens durven als radiobaas bijvoorbeeld. Al die historie. Maar de luisteraar die in de doelgroep van 3FM past interesseert dat niet, die luisteren niet naar de arbeidsvitaminen maar naar Gerard Ekdom. Afgezien van misschien wat oudere mensen die inderdaad luisteren omdat het de Arbeidsvitaminen is. Ja, die zijn er ik ken ze.

Geplaatst: 30 Jul 2010 23:27 Reageren met citaat
Vergis je niet in het feit dat de gemiddelde luisteraar wel een gewoonte dier is. Dus die verwacht gewoon zijn/haar programma op dat tijdstip. Als daar veranderingen in komt, zie je altijd een (lichte) daling, omdat men dan gaat zoeken naar een alternatief.

Als de roddels allemaal waar blijken te zijn en bij 3FM echt de programmering flink overhoop wordt gehaald, is het harde werken van de laatste tijd voor niets geweest en voorspel ik in eerste instantie een (flinke?) daling.

Maar ik wacht eerst de programmering af.....Ben wel benieuwd....

Geplaatst: 30 Jul 2010 23:39 Reageren met citaat
Ja, maar in dit geval zit bij iedere verandering het beste alternatief gewoon op dezelfde zender denk ik dan. Verwacht persoonlijk wel een daling maar geen forse, immers blijft het soort programma en het soort jock gewoon hetzelfde.

Geplaatst: 30 Jul 2010 23:45 Reageren met citaat
Je hebt inderdaad wel een punt. Tja, gewoon de programmering afwachten denk ik :)

Geplaatst: 30 Jul 2010 23:51 Reageren met citaat
PirateRadio schreef:
Vergis je niet in het feit dat de gemiddelde luisteraar wel een gewoonte dier is. Dus die verwacht gewoon zijn/haar programma op dat tijdstip. Als daar veranderingen in komt, zie je altijd een (lichte) daling, omdat men dan gaat zoeken naar een alternatief.

Klopt ja, maar dat gaat dan meer op de "stem" en niet om de programmanaam. De titel Arbeidsvitamine heeft allang niet meer de waarde van vroeger. Het gemiddelde 3FM publiek zal het echt worst zijn hoe dat programma heet en wat de historie is. Zij luisteren gewoon graag naar Gerard (en 3FM) en weten vaak niet eens hoe dat programma eigenlijk heet.. "het is toch gewoon 3FM met Gerard (of elke andere dj)?". Zelfde verhaal voor de omroep waar de programma's bijhoren.

In het huidige landschap verliest zo'n naam (helaas?) zijn waarde snel. Dus het feit dat die naam (volgens de geruchten..) zou verdwijnen, zou geen grote ramp voor het station zijn.

Sorry Gerard, Tamara en stagiair
hnky
Geplaatst: 01 Aug 2010 21:32 Reageren met citaat
'Voor alle mensen die zich zorgen om me maken: morgenochtend om 10:15 uur zal ik op #3fm bekend gaan maken wat ik nou precies ga doen!'

Gerard Ekdom op twitter

Geplaatst: 02 Aug 2010 10:11 Reageren met citaat
Gerard van 12-14

Geplaatst: 02 Aug 2010 10:12 Reageren met citaat
Naam van de show: Effe Ekdom (Maan-Donderdag 12-14h)

Edit: Arbeidsvitamientjes gaat naar Radio 5

Edit2: Domien gaat voor BNN tussen 10-12 @Work doen. Dus dat gerucht was toch waar

Laatst aangepast door PirateRadio op 02 Aug 2010 10:13; in totaal 1 keer bewerkt

Geplaatst: 02 Aug 2010 10:13 Reageren met citaat
En Domeien van 10-12

Geplaatst: 02 Aug 2010 10:13 Reageren met citaat
voor bnn

Berichten van afgelopen:  

Radioforum.nl Forumindex  ::  Landelijk commercieel en publiek  ::  3FM schept ruimte voor BNN en PowNed
Pagina 13 van 19
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen

Ga naar: