| Auteur |
Bericht |
|
|
| EA |
Geplaatst: 11 Jan 2010 11:42 |
|
|
|
Wouter van der Goes is op non-actief gezet als Program Director bij Q-music, zo melden bronnen aan Radio.NL. Wat de rede is, waarom hij stopt als Program Director, is nog niet bekend. Wouter van der Goes blijft voorlopig wel iedere werkdag van 12.00 tot 13.00 uur het radioprogramma De Hitlijn presenteren. Wie zijn functie bij het landelijke commerciële radiostation Q-music gaat overnemen is nog niet bekend.
Wouter van der Goes startte zijn radiocarrière in 1995 bij Radio 538. Vervolgens maakte hij de overstap naar Veronica FM op 1 januari 1998 wat later de naaam Yorin FM kreeg. Maar in 2004 stapte hij weer over naar 3FM om daar het gat op te vullen dat Ruud de Wild achterliet bij BNN tussen 16.00 en 18.00 uur. Eind 2006 komt Wouter van der Goes in dienst bij Q-music als programmadirecteur en deejay.
Bron: radio.nl
Nou de speculaasjes mogen weer doorkomen... |
_________________ Mijn radio weblog:
http://www.erwinsweblog.nl , lees hem dagelijks. |
|
| Terug naar boven |
|
| Ingebruik |
Geplaatst: 11 Jan 2010 11:51 |
|
|
|
|
EA schreef: Nou de speculaasjes mogen weer doorkomen...
Want jij vindt het leuk als iemand zn baan kwijtraakt?
Ben benieuwd wat de achterliggende gedachte is, zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de luistercijfers die niet meer "skyhigh" gaan, of zou er meer aan de hand zijn?
Naar mijn idee heeft Wouter zeker wel positief bijgedragen aan Q. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| EA |
Geplaatst: 11 Jan 2010 11:56 |
|
|
|
Ingebruik schreef: EA schreef: Nou de speculaasjes mogen weer doorkomen...
Sorry? Ik weet niet wat je leest, maar dat staat er niet en dat vind ik zeker niet. On topic. |
|
| Terug naar boven |
|
| RiderXXX |
Geplaatst: 11 Jan 2010 11:56 |
|
|
|
|
Ingebruik schreef: EA schreef: Nou de speculaasjes mogen weer doorkomen...
Ik denk dat je 'speculaasjes' niet zo letterlijk moet nemen, maar het is nog vroeg, je kunt niet alles weten :) |
_________________ :) |
|
| Terug naar boven |
|
| Female RF |
Geplaatst: 11 Jan 2010 12:01 |
|
|
|
En ik maar denken dat alles lekker z'n gangetje ging bij Q-Music.
Erg veel stijgen kan je op een gegeven moment toch niet meer, gezien de hoeveelheid concurrentie. Je kunt wel hopen dat je op een gegeven moment 12 % marktaandeel hebt, maar realistisch is het niet.
(Stel dat het stagnerende marktaandeel de reden is van Wouter's vertrek.) |
|
|
| Terug naar boven |
|
| EA |
Geplaatst: 11 Jan 2010 13:30 |
|
|
|
| Update: De functie programmadirecteur is overgenomen door Erwin Dekkers die dit ook doet voor Q-music in België. |
|
| Terug naar boven |
|
| Daan Bakker |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:06 |
|
|
|
|
Jasper was al zo vaak te horen tijdens de Hitlijn. Ik weet niet of Wouter van der Goes nou werkelijk veel bijgedragen heeft aan Q. Heeft Ruud de Wild nou een veel hoger aantal luisteraars?
Het blijft natuurlijk raar dat iemand als Jeroen van Inkel twee uur heeft en Wim van Helden 3. ik hoop dat Dekkers snel wat gaat veranderen. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Ingebruik |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:14 |
|
|
|
|
Daan Bakker schreef: Jasper was al zo vaak te horen tijdens de Hitlijn. Ik weet niet of Wouter van der Goes nou werkelijk veel bijgedragen heeft aan Q. Heeft Ruud de Wild nou een veel hoger aantal luisteraars?
Het blijft natuurlijk raar dat iemand als Jeroen van Inkel twee uur heeft en Wim van Helden 3. ik hoop dat Dekkers snel wat gaat veranderen.
Onderbouw dit eens?
Ik denk overigens niet dat de PD in 3.5 jaar alleen maar Ruud de Wild heeft binnengehaald, lijkt mij dat ie nog wel iets meer gedaan heeft, positief of negatief. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Daan Bakker |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:18 |
|
|
|
|
Dat Wouter niet veel bijgedragen heeft aan Q? In Ieder geval vraag ik me af of Ruud de Wild nu beter scoort?
Ok, misschien iets te vorbarig, maar wat doet een program Director? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| rutgrrr |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:36 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Orange |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:37 |
|
|
|
|
| Als dat waar is, vind ik dat erg lullig voor Wouter. Ik vind hem een uitstekende dj en een sympathiek persoon. Dat gun je hem niet. Daarnaast heeft Q het goed gedaan de afgelopen jaren. Je kan je afvragen of iemand anders het beter had gedaan. Maar we kennen de reden(en) niet, dus lastig om daar over te oordelen. |
_________________ The future's bright, the future's Orange
www.pieterarends.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| Ingebruik |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:41 |
|
|
|
|
Daan Bakker schreef: Dat Wouter niet veel bijgedragen heeft aan Q? In Ieder geval vraag ik me af of Ruud de Wild nu beter scoort?
Ok, misschien iets te vorbarig, maar wat doet een program Director?
Kijk, met alle respect overigens, maar als je dat al niet weet, is het makkelijk roepen natuurlijk. Hij maakte in ieder geval niet de wc schoon meer weten: google eens zou ik zeggen..
Met dat onderbouwen doelde ik vooral op: het is belachelijk dat Jeroen 2 uren heeft en Wim 3. En: ik hoop dat Dekker snel dingen gaat veranderen. Wat dan bijv?
Edit: ik zie dat Rutger je al helpt met een linkje |
|
|
| Terug naar boven |
|
| PirateRadio |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:50 |
|
|
|
Tja, reden die Wouter zelf opgeeft:
'Van der Goes geeft als rede aan dat hij weer gewoon radio wil gaan maken. "Ik wordt veel gelukkiger van alleen radio."'
Dus hij wil gewoon weer een jock zijn. En dat kan. Een PD is niet hetzelfde als een jock, zie link :) |
_________________ US Radio is Beste Radio |
|
| Terug naar boven |
|
| EA |
Geplaatst: 11 Jan 2010 14:58 |
|
|
|
| Hij is dus niet op non actief gezet maar gestopt op eigen beweging begrijp ik. Ik ben benieuwd of hij dat ene uurtje nu nog blijft maken of dat hij van de nieuwe programmadirecteur een ander tijdstlot krijgt toebedeeld met meer uren. Of dat hij Q gaat verlaten en naar een andere zender zal overstappen. We zullen het snel genoeg weten denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
| Daan Bakker |
Geplaatst: 11 Jan 2010 15:40 |
|
|
|
|
Ingebruik schreef: Daan Bakker schreef: Dat Wouter niet veel bijgedragen heeft aan Q? In Ieder geval vraag ik me af of Ruud de Wild nu beter scoort?
Ok, misschien iets te vorbarig, maar wat doet een program Director?
Kijk, met alle respect overigens, maar als je dat al niet weet, is het makkelijk roepen natuurlijk. Hij maakte in ieder geval niet de wc schoon  meer weten: google eens zou ik zeggen..
Met dat onderbouwen doelde ik vooral op: het is belachelijk dat Jeroen 2 uren heeft en Wim 3. En: ik hoop dat Dekker snel dingen gaat veranderen. Wat dan bijv?
Edit: ik zie dat Rutger je al helpt met een linkje
Nee klopt. Daar zit ik fout. Daarom zei ik al dat het e voorbarig was.
Dat Jeroen 2 uren heeft en Wim van Helden 3 en dat ik het daar mee oneens ben kan ik wel onderbouwen. Wim van Helden is nog niet heel lang te horen op de landelijke radio. Hij is dus nieuw, zoals Jeroen dat ook is geweest, maar of je dan 3 uren moet krijgen op het midden van de dag. Wim van Helden doet in mijn ogen niets meer dan plaatjes aan elkaar praten. 'Dit was Madonna en nu Robbie' Jeroen v. Inkel kan sfeer in zo'n show brengen. Vooral toen hij Je dag is goed nog deed. Misschien is hij niet meer wat het was, maar i.i.g. beter dan Van Helden. Als ik, maar dat heb ik al eens gezegd, zou ik Wouter dan een uur langer, 14-16 Menno Barreveld neerzetten, 16-19 Jeroen van Inkel (evt. met sidekick), 19-21 Martijn Kolkman 21-00 Jasper en aansluitend of in het weekend Wim. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|