| Auteur |
Bericht |
|
Pagina 1 van 1
|
| Orban |
Geplaatst: 17 Dec 2009 20:27 |
|
|
|
|
Wie heeft er van de zaterdag geopende studio van Fresh FM?
Heb al gezocht en niets gevonden... |
|
|
| Terug naar boven |
|
| gerard909 |
Geplaatst: 17 Dec 2009 22:49 |
|
|
|
Foto's gezocht  |
_________________ Radio, maar met je maten. |
|
| Terug naar boven |
|
| martinradio |
Geplaatst: 18 Dec 2009 00:16 |
|
|
|
|
| Daarnaast gaat Fresh FM ook verhuizen naar een nieuw groter pand. Het bijzondere aan de nieuwe studio van Fresh FM is dat de muren van de studio van glas worden gemaakt, zodat de deejays in het middelpunt staan binnen het nieuwe pand van de regionale commerciële zender. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| morningdj |
Geplaatst: 18 Dec 2009 01:57 |
|
|
|
|
martinradio schreef: Daarnaast gaat Fresh FM ook verhuizen naar een nieuw groter pand. Het bijzondere aan de nieuwe studio van Fresh FM is dat de muren van de studio van glas worden gemaakt, zodat de deejays in het middelpunt staan binnen het nieuwe pand van de regionale commerciële zender.
Ik krijg daar hele rare associaties bij maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien helpt een rode lamp om het verkoopcijfer op te krikken (bedoel geen on air lamp). Serieus, ik zou geen programma in zo'n glazen huis willen maken... |
_________________ Shit, ik zit al over de 538 berichten. Nu ben ik te laat om met een nieuw acount opnieuw te beginnen. |
|
| Terug naar boven |
|
| boxfm |
Geplaatst: 18 Dec 2009 08:12 |
|
|
|
|
morningdj schreef: martinradio schreef: Daarnaast gaat Fresh FM ook verhuizen naar een nieuw groter pand. Het bijzondere aan de nieuwe studio van Fresh FM is dat de muren van de studio van glas worden gemaakt, zodat de deejays in het middelpunt staan binnen het nieuwe pand van de regionale commerciële zender.
Ik krijg daar hele rare associaties bij maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien helpt een rode lamp om het verkoopcijfer op te krikken (bedoel geen on air lamp). Serieus, ik zou geen programma in zo'n glazen huis willen maken...
Dus ze nemen eerst een nieuwe studio en gaan daarna pas verhuizen? Dan kan je toch beter in het nieuwe pand pas een neiuwe studio nemen? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Orban |
Geplaatst: 18 Dec 2009 12:24 |
|
|
|
|
Ze zijn al over....
En de studio is een glazen constructie IN het pand, dus buitenaf zie je niets! |
|
|
| Terug naar boven |
|
| PirateRadio |
Geplaatst: 18 Dec 2009 14:05 |
|
|
|
| De mensen IN het pand kunnen dus nu kijken hoe een jock aan zijn reet krabt, is dat het idee? |
_________________ US Radio is Beste Radio |
|
| Terug naar boven |
|
| Orban |
Geplaatst: 18 Dec 2009 14:07 |
|
|
|
|
| Ach had ID-T radio ook en de Fun X studios in rotterdam zijn ook goed inkijkbaar! |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Orban |
Geplaatst: 18 Dec 2009 23:49 |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| ThijsFuss |
Geplaatst: 19 Dec 2009 00:25 |
|
|
|
Wahaha! Ik hoop toch serieus voor ze dat die verhuizing niet al te lang duurt  |
|
|
| Terug naar boven |
|
| CoeN Roest |
Geplaatst: 20 Aug 2010 23:32 |
|
|
|
|
Heeft iemand inmiddels al foto's?
De beelden die ik zag in een filmpje waren best goed maar ik ben benieuwd naar de foto's.
Ze hebben ook van die mics die je veel bij USA radiostations ziet, best tof! In Nederland is het toch vaak alleen maar SM7b of Broadcaster. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| GeerMeneer |
Geplaatst: 21 Aug 2010 10:45 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|