| Auteur |
Bericht |
|
|
| Ravageman |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:11 |
|
|
|
Ingebruik schreef: Met alle respect: leuk hoor zo'n mix, maar ging het niet over het eventueel ter ziele gaan van het station? Dat station houdt toch wel weer in dan alleen een mix-programma?
Overigens met alle respect voor de maker en Peter Slaghuis, want dat was een toppertje natuurlijk!
Het was een uitzending die de meeste indruk heeft gemaakt. Maar Way FM had meer goede programma's. Denk aan Stage, De Weekend Wayke Up en Wayk End. Ik blijf van mening dat het verdwijnen van Way FM een gemis zal zijn. Hoewel sommigen daar anders over denken werd de zender goed beluisterd. Helaas hebben we na de overstap naar de wos de zaken organisatorisch niet goed aangepakt. Daardoor kwamen goed plannen niet van de grond. Wat ik begrepen heb is dat er recentelijk een plan is ingediend maar dat bleek verspilde moeite. Nou ja, heeft de wos toch voor wènâgh een mooie studio erbij.  |
_________________ Stoer toch, iedere jock is voor mij twee minuten stil. |
|
| Terug naar boven |
|
| Zwarte Stoomboot |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:15 |
|
|
|
En gaan de medewerkerts van WayFM nu ook programma's maken bij de WOS? Of is dat vloeken in de kerk?
| Terug naar boven |
|
| Zwaardski |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:15 |
|
|
|
|
Je hebt volledig gelijk Ravageman. Ik probeerde in m'n 2e alinea ook nog een reactie over het stoppen te geven. Maar als niemand daar verder op reageert? Misschien vinden 'de anderen'' het wel best dat de zender stopt? ;-)
(of is dit een te makkelijke inkopper?) |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Zwaardski |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:17 |
|
|
|
|
| Een aantal medewerkers van way fm is ondertussen al begonnen met programma's bij de wos. Dit zat er ook wel in. Volgens mij (maar dit is van horen zeggen) ontstaat er steeds meer een gezamenlijk 'gevoel' bij de medewerkers. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Ingebruik |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:30 |
|
|
|
|
Ravageman schreef: Het was een uitzending die de meeste indruk heeft gemaakt. Maar Way FM had meer goede programma's. Denk aan Stage, De Weekend Wayke Up en Wayk End. Ik blijf van mening dat het verdwijnen van Way FM een gemis zal zijn. Hoewel sommigen daar anders over denken werd de zender goed beluisterd. Helaas hebben we na de overstap naar de wos de zaken organisatorisch niet goed aangepakt. Daardoor kwamen goed plannen niet van de grond. Wat ik begrepen heb is dat er recentelijk een plan is ingediend maar dat bleek verspilde moeite. Nou ja, heeft de wos toch voor wènâgh een mooie studio erbij. 
Van dat soort uitspraken word ik altijd erg alert. Waar bleek die luisterdichtheid dan uit? Is er wel eens een onderzoek naar gedaan? Het is natuurlijk raar dat "mensen" beweren dat het niet beluisterd wordt, maar de makers (er vanuit gaande dat jij er denk ik eentje bent/was...?) beweren van wel..
Als ik ff Google dan zie ik dat het een jaar is dat WOS "eigenaar" is van Way FM, ik weet niet wat er precies voor studio is, maar zullen die kosten afgelopen jaar niet hoger zijn geweest dan de waarde van de studio? Kan ik mij in ieder geval wel voorstellen. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Ravageman |
Geplaatst: 29 Jul 2009 21:51 |
|
|
|
Met het bedrag dat de wos voor Way FM heeft gekregen vallen de kosten wel heel erg mee. Dat voelen ze niet zo erg...
En ja, ik was programmamaker. Anders was mijn posting iets objectiever geweest.  |
_________________ Stoer toch, iedere jock is voor mij twee minuten stil. |
|
| Terug naar boven |
|
| Zwarte Stoomboot |
Geplaatst: 30 Sep 2009 19:55 |
|
|
|
Vanavond nog wat bijzonders?
En wat zit er morgen op de frequentie van Way FM? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Zwarte Stoomboot |
Geplaatst: 05 Okt 2009 18:50 |
|
|
|
Ravageman schreef: Ik heb vernomen dat, door de WOS, de spreekwoordelijke stekker uit Way FM wordt getrokken. 1 oktober is het over met het laatste echte Westlandse station. Spijtig om dat te moeten horen. In mijn optiek een gemiste kans voor de WOS...... 
Zo te horen zit de stekker er nog steeds in. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Zwarte Stoomboot |
Geplaatst: 18 Dec 2009 11:15 |
|
|
|
http://www.wos.nl/wayfm/ :
Citaat: WayFM is per 1 december opgegaan in WOS
Per 1 december 2009 is WayFM gestopt te bestaan als zelfstandige zender en opgegaan in WOS radio en tv.
De DJ's van WayFM hebben een plaats gekregen binnen de programmering van de WOS.
De stream van WayFM loopt nog, maar is stil. De kabelfrequentie (88.9) bestaat niet meer. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| The Dj |
Geplaatst: 30 Jan 2010 22:00 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Echtwel |
Geplaatst: 31 Jan 2010 02:00 |
|
|
|
|
het is nu Away lol  |
|
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 31 Jan 2010 02:16 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 31 Jan 2010 11:19 |
|
|
|
Moet zeggen dat ik het station Way FM best goed vond klinken. Dus de muziek en sommige DJ's. Ik heb het dan niet over de jingles, want ik heb geen idee meer hoe die waren desijds. Over de WOS heb ik geen mening want daar heb ik nog niet naar geluisterd. 2 goede collega's van me komen bij Way FM vandaan.  |
_________________ Omroepen kunnen zich weer inschrijven voor radioprogramma's. www.rickvandeberg.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 31 Jan 2010 15:22 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Echtwel |
Geplaatst: 01 Feb 2010 00:28 |
|
|
|
|
WOS is geen slecht station voor de doelgroep waar die voor is opgezet. En heeft veel luisteraars daar in het westland.
Daarnaast is men ruim in Zuid-Holland te horen want men heeft best een leuke ferq. gekregen in de Ether  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|