Decibel Amsterdam, was he maar zoals op de 96.2 FM!
Moderator: admin6
-
-
-
- Elly van Amstel
-
- Elly van Amstel
-
Re: Decibel Amsterdam, was he maar zoals op de 96.2 FM!
Helaas kan ik d topic niet mee aanpassen, want het moet zijn: DB Amsterdam, ik mis de 96.2 FM." Als ik op wat voor manier ook kan meewerken aan een nieuwe DB, I'll be there! mail me maar!!robbstjohann schreef:Decibel in de randstad..........momenteel een kloon van 538, het lijkt niet op HET DB van 1985 en vroeger, het is schandelijk dat deze naam wordt misbruikt.
Ik heb in december 2007 zelf even meegewerkt aan de start, maar als ik dit geweten had...........................
Groetjs, Robb st. Johann
Robb st. Johann
robb@laserradio.nl
robb@laserradio.nl
-
Freaky playlisten waar niemand op zit te wachten.
Kom we beginnen in Nijmegen weer Delta of in Heioo weer Focus 103.
Please..... stop and wake up. Vroeger was alles veel mooier... zoals platenspelers waarvan je steeds de start en stopklik hoorde, De sound, die zo vervormde dat sommigen nog steeds dromen over hoe zij het zo verrot mogelijk kunnen laten klinken en zeggen dat het mooi pompt.
Ja vroeger, Toen hadden we pas "stations'hits". Ken er ook nog wel een paar zoals Windjammer.... Alleen in Oost-Nederland werd dat singeltje verkocht.
Vroeger, toen er een kras op de plaat zat maar we hem in die versie gewoon bleven draaien omdat we al 5 weken niet uit de lucht gehaald waren.
Vroeger betaalde je niet voor dure licenties, nee, je pleurde een mast op het dak, hing er voor de gein een vlag in met een kop en twee botjes.
Vroeger was alles beter. Get Alive.
Ik vrees dat de gemiddelde luisteraar al is weggezapt in die fictieve playlist na het derde nummer.
Kom we beginnen in Nijmegen weer Delta of in Heioo weer Focus 103.
Please..... stop and wake up. Vroeger was alles veel mooier... zoals platenspelers waarvan je steeds de start en stopklik hoorde, De sound, die zo vervormde dat sommigen nog steeds dromen over hoe zij het zo verrot mogelijk kunnen laten klinken en zeggen dat het mooi pompt.
Ja vroeger, Toen hadden we pas "stations'hits". Ken er ook nog wel een paar zoals Windjammer.... Alleen in Oost-Nederland werd dat singeltje verkocht.
Vroeger, toen er een kras op de plaat zat maar we hem in die versie gewoon bleven draaien omdat we al 5 weken niet uit de lucht gehaald waren.
Vroeger betaalde je niet voor dure licenties, nee, je pleurde een mast op het dak, hing er voor de gein een vlag in met een kop en twee botjes.
Vroeger was alles beter. Get Alive.
Ik vrees dat de gemiddelde luisteraar al is weggezapt in die fictieve playlist na het derde nummer.