1 | 08 | 2010
Radioforum.nl Forumindex  ::  Landelijk commercieel en publiek  ::  Paul Rabbering weg, Martijn Muijs terug!
Auteur Bericht
Nieuw onderwerp plaatsen
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Martijn moet een middagprogramma krijgen op 3FM

Jawohl! Martijn is viessssss!  
21%
  [ 4 ]  21%

Nee, Martijn is slappe hap.  
78%
  [ 15 ]  78%

Totaal aantal stemmen : 19
Hitmen
Geplaatst: 17 Nov 2008 01:45 Reageren met citaat
De PO doet zijn naam wel eer aan, not

Hoezo inspraak? Niet, want veel mensen vinden dat Martijn Muijs terug moet op 3FM, maar wat doet deze krankzinnige omroep?

Biedt Martijn een contract aan, en geef Paul een schop onder zijn reet. Het zou nog beter zijn om Coen & Sander de laan uit te sturen, want zij zijn werkelijk te triest voor woorden. Martijn Muijs kan heel makkelijk een middagshow doen, samen met Timur en Rob Stenders vult het de middag mooi in.

12-14: Rob Stenders
14-16: Martijn Muijs
16-18: Timur Perlin

6-9: Geen DJ ! Weg met Giel, weg met Dj's. Er zijn mensen zat die gewoon normaal wakker willen worden. Hooguit een nieuwslezer om het half uur, en wat luisteraars die het geheel invullen. En voor de rest nonstop muziek. Scheelt weer een hoop belastingcenten, en veel irritatie bij weggebruikers. Ik denk dat het met het oplossen van Giel het fileprobleem ook voor een groot deel als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Profiel bekijken Stuur privébericht
chamalkan
Geplaatst: 17 Nov 2008 10:53 Reageren met citaat
Martijn haalde geen 51% marktaandeel, dus de meerderheid kos NIET voor hem.
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Orange
Geplaatst: 17 Nov 2008 11:17 Reageren met citaat
Hitmen schreef:
De PO doet zijn naam wel eer aan, not

Hoezo inspraak?

Wie heeft er ook ooit vastgesteld dat de programmering van de publieke omroep tot stand moet komen via inspraak? Wat een onzin. Het is vaak beter beleid uit te zetten volgens een bepaalde visie dan op basis van schijnbare polls (who the fuck vindt dat Martijn Muijs in de middag moet?) een chaotische programmering van een radiostation in elkaar te zetten op basis van schijndemocratie.

wok
Geplaatst: 17 Nov 2008 13:32 Reageren met citaat
Jammer dat de keuze zo beperkt is. Voor mij hoeft Paul Rabbering niet weg, ik vind hem een goed programma neerzetten. Ook mag Martijn Muys best op 3FM komen.
RojanUK
Geplaatst: 17 Nov 2008 13:33 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 01 Jun 2007 Berichten: 3362 Woonplaats: United Kingdom
Waar gaat dit in hemelsnaam over?
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Mario K.
Geplaatst: 17 Nov 2008 13:40 Reageren met citaat
RojanUK schreef:
Dat vraag ik me bij wel meer topics van Hitmen af...

Facebook: http://www.facebook.com/mario.kwaytaal
Hitmen
Geplaatst: 17 Nov 2008 17:48 Reageren met citaat
RojanUK schreef:

Agossie...

Nou, gezien iedereen het er over eens is dat dit nergens over gaat, wil ik in de toekomst soortgelijke topics dan ook niet meer zien. Want hoevaak heb ik me wel niet lopen irriteren aan topics met lijstjes over favo jocks & programmeringen.

Ohnee, wacht, als het over een bepaalde voorkeur van een aantal users hier gaat (zoals 538), dan ineens kan het wel.
marbles
Geplaatst: 17 Nov 2008 17:48 Reageren met citaat
wat een onzin. paul maakt één van de leukste programma's op 3fm. goede items, veel muziek, prettig om naar te luisteren.

Geplaatst: 17 Nov 2008 17:56 Reageren met citaat
Hitmen schreef:
RojanUK schreef:

Agossie...

Nou, gezien iedereen het er over eens is dat dit nergens over gaat, wil ik in de toekomst soortgelijke topics dan ook niet meer zien. Want hoevaak heb ik me wel niet lopen irriteren aan topics met lijstjes over favo jocks & programmeringen.

Ohnee, wacht, als het over een bepaalde voorkeur van een aantal users hier gaat (zoals 538), dan ineens kan het wel.

Zoals jij het schreef kwam het behoorlijk over alsof je gebelgd was over een belissing die de PO gemaakt had in de programmering. Even dacht ik dat ze Paul Rabbering eruit gegooid hadden. Maar de PO heeft dus helemaal niets veranderd. Het gaat jou er dus eigenlijk alleen maar om dat Martijn Muijs had moeten blijven of in ieder geval weer terug moet komen op de PO. Ben je rijkelijk laat mee, want hij is al een tijdje weg, maar goed, dat doet er niet toe. Schrijf het wat duidelijker, dan voorkom je dit soort reacties.

(Overigens, ik ben GEEN 538 fan en non-stop van 6-9 op de PO gaat never nooit gebeuren, maar dat snap jij volgens mij zelf ook heel goed.)
Hitmen
Geplaatst: 17 Nov 2008 18:00 Reageren met citaat
RojanUK schreef:

Zoals jij het schreef kwam het behoorlijk over alsof je gebelgd was over een belissing die de PO gemaakt had in de programmering. Even dacht ik dat ze Paul Rabbering eruit gegooid hadden. Maar de PO heeft dus helemaal niets veranderd. Het gaat jou er dus eigenlijk alleen maar om dat Martijn Muijs had moeten blijven of in ieder geval weer terug moet komen op de PO. Ben je rijkelijk laat mee, want hij is al een tijdje weg, maar goed, dat doet er niet toe. Schrijf het wat duidelijker, dan voorkom je dit soort reacties.

(Overigens, ik ben GEEN 538 fan)

PO bashen is leuk, want PO vraagt erom, ze irriteren me mateloos bij elke zucht die ze laten. Want dan telt hier de euro/belastingcentencounter vrolijk door, waar ik niet vrolijk van word.

Nee, serieus, ookal is Martijn al een tijdje weg, gewoon zonde dat ze er niets mee doen. Voor Coen & Sander of Paul heb je betere en leukere jocks.
Martinovibes
Geplaatst: 17 Nov 2008 18:05 Reageren met citaat
Hitmen schreef:
RojanUK schreef:

Agossie...

538.?
Ga je mond eens spoelen!
Dat hoog van de toren blaas toontje staat me totaal niet aan.
Prutsomroep met een zeer hoge irritatie en rotatie factor

En martijn....
tsja , ikzelf vind hem ook niet echt veel soeps maar dat vind ik ook niet van Coen en Sander
En paul Rabbering , ik zal dat geintje nooit vergeten!
Meneer zat nog bij omroep Brabant en toen had een landelijke DJ iets van hem gejat uit zijn programma ofzo ( wie kan daar meer over vertellen )
Toen stelde ie zich wel heel lomp op ( hij had trouwens wel gelijk )

Eline vond ik wel leuk maar die zit nu bij Deci..kraaaaaaaaaaak bel

Laatst aangepast door Martinovibes op 17 Nov 2008 18:08; in totaal 1 keer bewerkt

Geplaatst: 17 Nov 2008 18:06 Reageren met citaat
Hitmen schreef:
PO bashen is leuk, want PO vraagt erom, ze irriteren me mateloos bij elke zucht die ze laten. Want dan telt hier de euro/belastingcentencounter vrolijk door, waar ik niet vrolijk van word.

De oplossing is simpel: niet luisteren, irriteert het ook niet.
Hitmen schreef:
Nee, serieus, ookal is Martijn al een tijdje weg, gewoon zonde dat ze er niets mee doen. Voor Coen & Sander of Paul heb je betere en leukere jocks.

Kijk, dit vind ik nou een zinnige reactie. En daar heb je volledig gelijk in. Het is zonde dat ze het contract van Martijn Muijs niet verlengd hebben. Hij deed het erg leuk. Wat Coen & Sander of Paul betreft: tja, dat blijft een kwestie van smaak. Ze zijn ook mijn favoriet niet (zeker coen & sander niet), maar toch hebben ze genoeg stemmen gekregen om de radioring in de wacht te slepen, dus ik vrees dat wij in de minderheid zijn. En ondanks dat de PO betaald wordt van het kijk en luistergeld (niet van de belastingcenten dus), zal er op basis van de mening van de minderheid uberhaubt niets gaan veranderen. En dat is ook logisch, want stel dat ze dat wel zouden doen, dan zit de volgende dag de meerderheid die ze wel leuk vind hier precies dezelfde klacht te schrijven. Het is onmogelijk om het iedereen naar hun zin te maken. Helaas...
Mario K.
Geplaatst: 18 Nov 2008 00:27 Reageren met citaat
Als Hitmen zich loopt te ergeren aan de Nederlandse PO's/LO's en zich beklaagd over waar hij hier belasting over betaalt dan is dat heel makkelijk op te lossen. Emigreer dan lekker naar een of ander onbewoond eiland in de Stille Oceaan...

Facebook: http://www.facebook.com/mario.kwaytaal
jessica
Geplaatst: 18 Nov 2008 01:18 Reageren met citaat
Ik ga niet meer reageren op die posts van Hitman. Want hij heeft ruim een jaar geleden onder de naam RFM Radio ook een tijdje het forum verziekt. Als iedereen dat nou doet dan heeft hij er ook geen lol in. Voorlopig zal ik hier helemaal niet meer zo vaak komen.

Elly van Amstel
Geplaatst: 18 Nov 2008 01:41 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 02 Jan 2006 Berichten: 741 Woonplaats: Het Zaansche
jessica schreef:
Ik ga niet meer reageren op die posts van Hitman.

Strak plan!

Berichten van afgelopen:  

Radioforum.nl Forumindex  ::  Landelijk commercieel en publiek  ::  Paul Rabbering weg, Martijn Muijs terug!
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen

Ga naar: