| Auteur |
Bericht |
|
|
| Van buuren |
Geplaatst: 05 Mrt 2010 23:02 |
|
|
|
|
Ja je hebt gelijk om 24:00 werd het anders
maar goed het is nooit echt jamm fm geweest .. nu is het jamm ethernet op Modulation: G.992.5 ofzo ...
ik vindt het best worden zo maar je hebt gelijk paar uur op fm was ik even kwijt. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| digitaalinfo |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 02:34 |
|
|
|
|
rvbracht schreef: Jamm heeft wel op FM gezeten.
Op 1e en 2e Kerstdag, tot Danceradio d'r uit gehaald werd.
Daarna hebben ze eieren voor hun geld gekozen, en zijn alle 87,5 verwijzingen uit het jingle pakket gehaald.
Dat maakt veel duidelijk men heeft dus geleerd van de Danceradio992/AT actie
Ik snap niet waarom die 2 niet samen verder gaan het format is toch een beetje het zelfde ? de betere dance en niet van de Slamfm muziek  |
|
|
| Terug naar boven |
|
| EA |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 12:25 |
|
|
|
digitaalinfo schreef: rvbracht schreef: Jamm heeft wel op FM gezeten.
Op 1e en 2e Kerstdag, tot Danceradio d'r uit gehaald werd.
Daarna hebben ze eieren voor hun geld gekozen, en zijn alle 87,5 verwijzingen uit het jingle pakket gehaald.
Dat maakt veel duidelijk men heeft dus geleerd van de Danceradio992/AT actie
Ik snap niet waarom die 2 niet samen verder gaan het format is toch een beetje het zelfde ? de betere dance en niet van de Slamfm muziek 
Er zit wel wat verschil tussen DR en Jamm hoor. Jamm is veel meer van de urban, classic soul. DR is wat dance gerichter en niet alleen maar classics. Dus er is duidelijk een verschil. |
_________________ Mijn radio weblog:
http://www.erwinsweblog.nl , lees hem dagelijks. |
|
| Terug naar boven |
|
| Van buuren |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 19:11 |
|
|
|
|
Ja Discount was full of classics , nu heet het Jamm Fm en zijn de Classics niet meer de hoofd moot maar horen erbij en daar bij de nieuwe muziek.
anders dan dance radio al is dance radio ook geen classic station meer.
Naja echte classics op de avro en wat andere tijdelijke streams als je dat wilt. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| masterg |
Geplaatst: 12 Mrt 2010 21:34 |
|
|
|
|
| Het is toch belachelijk iemand zet de stream van Danceradio door in de ether op 87.5 in Amsterdam daar zitten ze niet op te wachten. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| rvbracht |
Geplaatst: 12 Mrt 2010 23:25 |
|
|
|
| 't zou verboden moeten worden!!! |
_________________ ®oge®
----
Airchecks van (vrije) radio uit de 80s & 90s:
Surf naar www.radio-airchecks.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| Marcindamorning |
Geplaatst: 13 Mrt 2010 11:32 |
|
|
|
|
| Ja het zuigt als je als radiostation in de ether wordt doorgeprikt. Bah! |
_________________ Joep, doei en de mazzel! |
|
| Terug naar boven |
|
| masterg |
Geplaatst: 04 Apr 2010 10:15 |
|
|
|
|
| Nu wordt ook weer de paas classic top 100 zonder toestemming in de Amsterdamse ether op 87.5 doorgeprikt. Men blijft maar aan de gang! |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Frank v. Putten |
Geplaatst: 04 Apr 2010 15:00 |
|
|
|
masterg schreef: Nu wordt ook weer de paas classic top 100 zonder toestemming in de Amsterdamse ether op 87.5 doorgeprikt. Men blijft maar aan de gang!
Zonder toestemming?........ja ja , jij bent te goedgelovig  |
_________________ Het Agentschap Is Meesterschap |
|
| Terug naar boven |
|
| LOS |
Geplaatst: 30 Mei 2010 12:57 |
|
|
|
|
Ik hoorde DanceRadio op de 87.5MHz in Friesland. Is dit hetzelfde station als genoemd in deze topic?
http://www.danceradio.in/
In van Internet! |
_________________ 0658863792 |
|
| Terug naar boven |
|
| JanL |
Geplaatst: 23 Jul 2010 22:51 |
|
|
|
|
| Ze hebben nu uitzending uit een café ofzo. Is dit legaal of?? Wel makkelijk dan kan het AT of BREIN ze zo oppakken. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| rvbracht |
Geplaatst: 23 Jul 2010 22:58 |
|
|
|
Danceradio is nu een legaal internet radiostation. Dus een programma maken vanuit een café is geen enkel probleem meer.
BREIN heeft er al helemaal niks mee te maken, die gaan alleen maar over illegale software, films etc. Dus heeft helemaal niets met radio te maken. |
_________________ ®oge®
----
|
| Terug naar boven |
|
| JanL |
Geplaatst: 23 Jul 2010 23:01 |
|
|
|
|
rvbracht schreef: Danceradio is nu een legaal internet radiostation. Dus een programma maken vanuit een café is geen enkel probleem meer.
BREIN heeft er al helemaal niks mee te maken, die gaan alleen maar over illegale software, films etc. Dus heeft helemaal niets met radio te maken. Dus heeft het AT toch gewonnen bij de laatste inval. Zal mij benieuwen of ze nu muziekrechten betalen. Ik geloof er niets van. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| rvbracht |
Geplaatst: 23 Jul 2010 23:16 |
|
|
|
JanL schreef: rvbracht schreef: Danceradio is nu een legaal internet radiostation. Dus een programma maken vanuit een café is geen enkel probleem meer.
BREIN heeft er al helemaal niks mee te maken, die gaan alleen maar over illegale software, films etc. Dus heeft helemaal niets met radio te maken.
Dus heeft het AT toch gewonnen bij de laatste inval. Zal mij benieuwen of ze nu muziekrechten betalen. Ik geloof er niets van.
Zoek maar op op de site van DR, daar staat waar ze haar plichten voldoet en rechten verkrijgt. |
_________________ ®oge®
----
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 24 Jul 2010 00:22 |
|
|
|
Dan moeten ze straks waarschijnlijk dus wel kunnen bewijzen dat ze naast de juridisch kloppende constructie ook aannemelijk genoeg bezig geweest zijn (dus actief!) om de illegale doorstuurzender aan te pakken.
Dus dat ze zelf bijvoorbeeld actief klachten indienen bij het AT, zodat er geregistreerd staat dat ze zelf alles doen om te voorkomen dat men straks de danceradio mensen aanziet voor de groep die deze zender ook illegaal op FM zet.  |
_________________ 128kbps MP3 http://fastcast4u.com:9044/listen.pls ........only'00s.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|