| Auteur |
Bericht |
|
|
| Greatski |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 10:03 |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Mick |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 10:27 |
|
|
|
|
| eerst zien dan geloven, maar het zou ontzettend jammer zijn als dit echt waar zou worden. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Debaser |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 11:12 |
|
|
|
Jullie kennen Bas Paternotte niet. Die zit gewoon te stoken, dat doet hij wel vaker.
Dit kan overigens ook helemaal niet. Het kan nooit gebeuren dat een aspirant omroep zoveel uur radio in de week mag doen. Het maximum voor een aspirant omroep ligt op zo'n 8 à 9 uur verspreid over meerdere radiozenders en dus niet 12 uur per week op één radiozender. Powned zal zeker op 3FM willen dan zal dan ongetwijfeld het blok van Der Rudy toegewezen krijgen. WNL zal wel niet op 3FM komen.
Het is wel jammer dat 3FM, dat toch altijd los leek te staan van omroeppolitiek, nu toch weer in haar positie wordt ondermijnd door diezelfde omroeppolitiek. Ook BNN moet meer uur krijgen, ik hoop daarbij eigenlijk gewoon dat die een bestaand programma overnemen en dat zal ook wel. Gebeurt dat niet en wordt het weer aan de omroeppolitiek overgelaten dan zal 3FM weer wegzakken. En dat zou jammer zijn, 3FM was een mooi voorbeeld van hoe de publieke omroep ook kan werken. Nu zou het theoretisch zou kunnen gebeuren dat de Arbeidsvitaminen wegmoeten omdat BNN meer recht op zendtijd heeft. |
_________________ Be a debaser! |
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 11:50 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Debaser |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 11:56 |
|
|
|
MFM schreef: Ik denk dat er hier en daar gewoon wat salarisstrookjes een andere omroepnaam bovenaan krijgen en dat er zeker overdag (behalve 12-2) niets verandert...
Stoken, of niet ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. Als het al nodig is om zo'n ingreep te doen dan zal daar in goed overleg wel overeenkomst over komen. Het is immers duidelijk dat alle omroepen bij 3FM vooral voor 3FM gaan en meestal niet voor de omroep. Dat zie je ook aan samenwerking tussen de omroepen. Moet ook wel natuurlijk. En wat jij zegt: Stenders gaat weg, dus dat slot zal BNN wel krijgen.
Waar je je meer zorgen over kunt maken is een Serious Request. Daar is Powned helemaal tegen en dan krijg je het scenario dat alle omroepen daar aan meewerken behalve Powned. Overhalen zal moeilijk worden want zulke dingen kapotmaken is juist waarom de omroep naar Hilversum komt.
MFM schreef: (en ik stook ook wel eens....)
Ja, wie niet? |
_________________ Be a debaser! |
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 12:19 |
|
|
|
Ik denk dat dat wel mee zal vallen...
Heel lullig, maar alle andere nieuwkomers van destijds hebben zich ook moeten aanpassen of zijn uit het publieke bestel gestapt met alle (negatieve) gevolgen vandien.
En ze merken na de paar voor nieuwkomers gebruikelijke stunts vanzelf dat ze zich aan moeten passen..willen ze ooit verder komen als PO...
Serieus Request is aan de emoties uit heel Nederland te zien toch wel 1 van de mooiere saamhorigheidsacties/bewegingen die er elk jaar zijn..dus als Powned daar tegen gaat knokken dan zullen ze al snel weer exit zijn..(ook al heb ik vanaf de eerste editie nog geen 5 minuten naar heel dat SR geluisterd....) |
_________________ 128kbps MP3 http://fastcast4u.com:9044/listen.pls 1100
128kbps MP3 http://fastcast4u.com:9244/listen.pls 8300
192kbps MP3 http://www.smartfm.nl (nieuwe website)... |
|
| Terug naar boven |
|
| Budweiser |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 12:30 |
|
|
|
Debaser schreef:
Waar je je meer zorgen over kunt maken is een Serious Request. Daar is Powned helemaal tegen en dan krijg je het scenario dat alle omroepen daar aan meewerken behalve Powned. Overhalen zal moeilijk worden want zulke dingen kapotmaken is juist waarom de omroep naar Hilversum komt.
Het is natuurlijk niet zo dat Powned op zo'n 3fm (of welke andere zender dan ook) compleet carte blanche krijgt... ook zij dienen dan netjes aan een initiatief als deze mee te werken. |
_________________ Bababooey !

|
|
| Terug naar boven |
|
| jeroenfm |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:35 |
|
|
|
|
HALLO JONGENS!
Veenstra zit per week aan 12 uur radio. Powned krijgt er toch maar 9? |
_________________ Met dank aan de admins op dit forum zie je mij hier niet meer terug! |
|
| Terug naar boven |
|
| dre |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:56 |
|
|
|
|
Volgens mij wil Powned in de nacht..........
Stenders gaat plaats maken (lees VARA) voor BNN met Timur van 12 tot 14
En in het weekend Bert van Lent op die uren voor BNN  |
_________________ Net terug van een radiostage in LA. |
|
| Terug naar boven |
|
| rutgrrr |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 14:03 |
|
|
|
| Als Llink uit de PO verdwijnt kunnen onze zure vriendjes van Powned die uren krijgen. Dat is dus de vrijdagavond van 22.00 tot 01.00 uur. |
_________________ TraxRadio - fresh hits, pop & indie! TraxRadio Twitter |
|
| Terug naar boven |
|
| Budweiser |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 14:08 |
|
|
|
rutgrrr schreef: Als Llink uit de PO verdwijnt kunnen onze zure vriendjes van Powned die uren krijgen. Dat is dus de vrijdagavond van 22.00 tot 01.00 uur.
Als rudy dan es snel bij Powned gaat solliciteren, komt het vast goed allemaal :P Kunnen we gewoon verder blijven gaan met der rudy op 3fm :) |
_________________ Bababooey !

|
|
| Terug naar boven |
|
| Mick |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 14:29 |
|
|
|
|
dre schreef: Volgens mij wil Powned in de nacht..........
Lekker dan voor de dj-opleidingen van nieuw talent. Waar kunnen die dan nog vlieguren maken? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| progmog |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 14:45 |
|
|
|
|
| Wanneer komt MAXX eigenlijk op 3 FM? Met een ontbijt programma ipv Giel? |
|