Beste Forumfreaks vandaag las ik dat in België 3 AM frequenties wordt opgeheven.
Mijn vraag is dit de voorboden van het einde van de AM voor de publieke omroep in België vindt men deze golflengte met alle alternatieve ( FM – Internet – Smartphones ) niet meer interessant? En wanneer volgt Nederland?
NB Het is niet de eerst beste omroep maar de VRT die met uitzenden stopt. Vanaf 30 maart.
Ik denk dat AM nog wel even blijft bestaan...
Want internationale zenders (RNW en BBC) zijn best handig. Bijvoorbeeld als de verkiezingen er aan komen in Nederland. Kan RNW Nederlanders in het buitenland informeren hoe het er aan toe gaat in Nederland. Want soms is er gewoon geen internet of iets moderns. Dan is de langegolf, middengolf en kortegolf toch nog steeds handig.
Al denk ik dat de commercielen niet meer beginnen met AM.
Stiekem hoop ik dat TWR Tirana op wordt geheven, Zodat ik 24/7 naar Big L kan luisteren . Wat anders dan al die hitzenders op de FM.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum