1 | 08 | 2010
Radioforum.nl Forumindex  ::  Studiofoto's  ::  studio foto's Raxxfm !
Auteur Bericht
Nieuw onderwerp plaatsen
Pagina 3 van 17
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
yor-raxxfm
Geplaatst: 23 Feb 2010 08:27 Reageren met citaat
DesmondB schreef:
ThijsFuss schreef:

Laat ik me hier toch even mee bemoeien, en het opnemen voor yor-raxxfm. Ik heb zelf geen dyslexie, maar ik ken meer dan genoeg mensen die het wel hebben, en geloof me: je kunt er dan écht niks aan doen dat alle dingen die je typt er zo uitzien als de berichten van yor-raxxfm.

En 'ik ben dyslexie' bent gewóón Twents. Grijns

@De Hof: ik lag dubbel! Geweldig bericht

Kunnen ze in Twente dan geen Nederlands? Aan je bericht te zien wel
Ik ken ook een aantal mensen met dyslexie, maar die zie ik nooit schrijven Grijns .

In ieder geval, yor-raxxfm, succes met de studio.

Thanks
ik hou Jullie op de hoogte MET FOTO'S
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
K34K
Geplaatst: 07 Mrt 2010 15:24 Reageren met citaat
hendrik1980 schreef:

Het wordt steeds interessanter hier. Nog even en EA gaat een ander vertellen hoe processing ingesteld moet worden...

Haha, oke, ik moest lachen

Geplaatst: 08 Mrt 2010 16:14 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 15 Aug 2008 Berichten: 755 Woonplaats: gelukkig wel
K34K schreef:
hendrik1980 schreef:

Het wordt steeds interessanter hier. Nog even en EA gaat een ander vertellen hoe processing ingesteld moet worden...

Mooie bijkomstigheid van deze zinloze opmerking / schopje omhoog: hoe staan de zaken er voor heren? Het is een tijdje stil gebleven, dus oprecht benieuwd naar de vorderingen!

Geplaatst: 09 Mrt 2010 20:35 Reageren met citaat
Hier zou hetzelfde kunnen staan als "De Hof" heeft getypt.
Dus van mij dezelfde vraag.
Profiel bekijken Stuur privébericht
yor-raxxfm
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:20 Reageren met citaat
De Hof schreef:
K34K schreef:
hendrik1980 schreef:

Mooie bijkomstigheid van deze zinloze opmerking / schopje omhoog: hoe staan de zaken er voor heren? Het is een tijdje stil gebleven, dus oprecht benieuwd naar de vorderingen!

Ja dat klopt het is wel een beetje stil gebleven..
en eerlijk gezegd in de studio ook ik was 1 weekje in Zwitserland dus we hebben geen tijd gehad om verder te bouwen. Aankomend weekend wordt er verder gewerkt aan de elektriciteit.

Het gaat ons ook allemaal wat te langzaam we hebben het heel druk met school, we kunnen eigenlijk alleen weekends aan de studio werken.

Nu een andere vraag !

het gaat heel ergens anders over ( niet over de studio) ( wel voor de studio ;p)
ik dacht laat ik maar geen ander topic openen die zijn er al genoeg van ons

mijn vraag is : is het mogelijk 2 verschillende videokaarten de ene pci express X16 en de andere pci express X4 op mijn computer aan te sluiten en 4 beeldschermen op mijn computer zet ? ik zit erg in de knoop met dit probleem

BEDANKT MVG YORICK
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
De Hof
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:11 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 15 Aug 2008 Berichten: 755 Woonplaats: gelukkig wel
Hoi Yorick,

Ten eerste: complimenten voor het sterk verbeterde typwerk!

Dan: ik ben zeker geen expert op pc gebied, maar volgens mij gaan 2 aparte grafische kaarten niet werken. Veel videokaarten hebben tegenwoordig vaak èn VGA èn DVI. Als je nou 4 monitoren hebt die dit type aansluitingen aankunnen, ben je er. Toch?? (Alhoewel de kreet X16 en X4 mij niet zoveel zeggen... ) Ik denk dat het juiste antwoord snel volgt. Succes daar!

Geplaatst: 10 Mrt 2010 15:51 Reageren met citaat
De Hof schreef:
Hoi Yorick,

Dan: ik ben zeker geen expert op pc gebied, maar volgens mij gaan 2 aparte grafische kaarten niet werken. Veel videokaarten hebben tegenwoordig vaak èn VGA èn DVI. Als je nou 4 monitoren hebt die dit type aansluitingen aankunnen, ben je er. Toch?? (Alhoewel de kreet X16 en X4 mij niet zoveel zeggen... ) Ik denk dat het juiste antwoord snel volgt. Succes daar!

Bedankt voor U reactie !

ik heb nu 1 videokaart in mijn computer zitten, deze videokaart heeft 2 uitgangen die uitgangen zijn al bezet ( daar heb ik 2 beeldschermen op draaien) ik wil dus nog een videokaart erbij kopen met 2 uitgangen en dat ik dan 4 monitoren kan gebruiken.
Dat was het kort samengevat, maar ik wacht af op verdere reacties.
XtremeNL
Geplaatst: 10 Mrt 2010 17:07 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 06 Aug 2008 Berichten: 271 Woonplaats: Bergschenhoek, Zuid-Holland
yor-raxxfm schreef:
De Hof schreef:
Hoi Yorick,

Bedankt voor U reactie !

ik heb nu 1 videokaart in mijn computer zitten, deze videokaart heeft 2 uitgangen die uitgangen zijn al bezet ( daar heb ik 2 beeldschermen op draaien) ik wil dus nog een videokaart erbij kopen met 2 uitgangen en dat ik dan 4 monitoren kan gebruiken.
Dat was het kort samengevat, maar ik wacht af op verdere reacties.

Ik weet niet of jou videokaart het ondersteund, maar je zou een 2de dezelfde videokaart kunnen kopen en deze dan samen in SLI draaien dan werken ze simpel gezegt samen als 1 grote videokaart met 4 uitgangen dus.

Geplaatst: 10 Mrt 2010 18:34 Reageren met citaat
Citaat:
ik weet niet of jou videokaart het ondersteund, maar je zou een 2de dezelfde videokaart kunnen kopen en deze dan samen in SLI draaien dan werken ze simpel gezegd samen als 1 grote videokaart met 4 uitgangen dus.

SLI werkt niet bij mij omdat ik ati gebruik, ati gebruikt crossfire. Zou het gaan werken dan als ik 1 videokaart pci ex x 16 en 1 videokaart pci ex X4 ( allebij ati) erin doe

ik heb al een pci ex X 16 kaart ik hoef dus alleen nog een andere kaart erbij te kopen. Op mijn moederbord heb ik verder geen pci ex x 16 ingangen alleen nog 1 pci ex X4 dus vandaar dat ik een pci Ex x 4 kaart moet kopen

[/quote]
admin4
Geplaatst: 10 Mrt 2010 21:21 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 13 Okt 2002 Berichten: 204 Woonplaats: Nederland
Mag ik vriendelijk vragen on-topic te blijven? Bedankt!

Geplaatst: 10 Mrt 2010 21:48 Reageren met citaat
admin4 schreef:

Prima
protune
Geplaatst: 10 Mrt 2010 22:02 Reageren met citaat
admin4 schreef:

Niet om het een of ander, maar wat is hier niet on-topic in deze discussie? Wees blij dat niet iedereen die -tig vragen heeft elke keer een ander topic opent!

Als de topics totaal offtopic gaan is er geen admin te bekennen, kunnen we 10 pagina's met emmers stront over elkaar heen gooien. En dan nog valt de discussie stil door natuurlijk verloop ipv een slotje van een admin. Is er een gezonde en goede discussie gaande zegt een admin dat we ineens ontopic moeten blijven.

With all do respect, maar volgens mij gaat het ergens niet goed qua admins, hanteren van de forumregels door admins, en de ongelijkheid in optreden tussen de admins onderling.

Zo sterft een goede discussie dus dood terwijl een topic verderop, zonder ingrijpen van een admin, de emmers stront over elkaar worden heen gegooid, en weer een topic verder er voor de 100e keer dezelfde vraag wordt gesteld "wat heb ik nodig voor mijn radiozendertje".

Ik vind dit dus de verpaupering van dit ooit zo goede forum!
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
CoeN Roest
Geplaatst: 11 Mrt 2010 16:09 Reageren met citaat
Geregistreerd op: 31 Mrt 2005 Berichten: 647 Woonplaats: Voorne-Putten
protune schreef:
admin4 schreef:

Niet om het een of ander, maar wat is hier niet on-topic in deze discussie? Wees blij dat niet iedereen die -tig vragen heeft elke keer een ander topic opent!

Als de topics totaal offtopic gaan is er geen admin te bekennen, kunnen we 10 pagina's met emmers stront over elkaar heen gooien. En dan nog valt de discussie stil door natuurlijk verloop ipv een slotje van een admin. Is er een gezonde en goede discussie gaande zegt een admin dat we ineens ontopic moeten blijven.

With all do respect, maar volgens mij gaat het ergens niet goed qua admins, hanteren van de forumregels door admins, en de ongelijkheid in optreden tussen de admins onderling.

Zo sterft een goede discussie dus dood terwijl een topic verderop, zonder ingrijpen van een admin, de emmers stront over elkaar worden heen gegooid, en weer een topic verder er voor de 100e keer dezelfde vraag wordt gesteld "wat heb ik nodig voor mijn radiozendertje".

Ik vind dit dus de verpaupering van dit ooit zo goede forum!

Precies, waar blijven de "sticky-topics" met daarin antwoord op de standaard vragen?
Of maak voor mijn part een newbie-gedeelte. Sommige vragen worden gewoon tè vaak gesteld (Wat heb ik nodig voor mijn radiozendertje, hoe heet zo'n microfoonarm, hoe kan ik de telefoon op de radio krijgen?)
Het zou fijn zijn als het Radioforum nog een beetje leerzaam blijft met wat interessantere topics dan de eerder genoemde.

Stilstand is achteruitgang, er mag best weer eens wat vernieuwd worden aan het forum.
Profiel bekijken Stuur privébericht
Budweiser
Geplaatst: 11 Mrt 2010 18:01 Reageren met citaat
ga toch vooral niet proberen om de admins van dit forum wijs te maken dat ze op een iets betere manier hun ding zouden moeten doen, en dat mede door hoe hun inbreng tegenwoordig is het forum niet meer zo is zoals het ooit eens was. Dat heb ik reeds geprobeerd per e-mail, en veel komt daar niet uit. Af en toe es een opmerking als "We blijven geen agentje spelen", (waarop ik denk, ga dan geen forumadmin worden), en op een gegeven moment word je ook simpelweg niet meer beantwoord.

De admins zijn hier om M&I tevreden te houden, en voor de rest gebeurt er niet zoveel :) Just face it.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Oldschoolradio
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:19 Reageren met citaat
Budweiser schreef:
ga toch vooral niet proberen om de admins van dit forum wijs te maken dat ze op een iets betere manier hun ding zouden moeten doen, en dat mede door hoe hun inbreng tegenwoordig is het forum niet meer zo is zoals het ooit eens was. Dat heb ik reeds geprobeerd per e-mail, en veel komt daar niet uit. Af en toe es een opmerking als "We blijven geen agentje spelen", (waarop ik denk, ga dan geen forumadmin worden), en op een gegeven moment word je ook simpelweg niet meer beantwoord.

De admins zijn hier om M&I tevreden te houden, en voor de rest gebeurt er niet zoveel :) Just face it.

En om EA tevreden te houden.....

En nog iets, er zou ooit een vraag - en aanbod deel komen. Nooit meer iets van vernomen...

Voor de rest: amen.

Berichten van afgelopen:  

Radioforum.nl Forumindex  ::  Studiofoto's  ::  studio foto's Raxxfm !
Pagina 3 van 17
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen

Ga naar: