| Auteur |
Bericht |
|
|
| MFM |
Geplaatst: 09 Feb 2010 02:43 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 09 Feb 2010 09:05 |
|
|
|
MFM schreef: Op naar pagina 27! 
Max, ik ga voor de 50 pagina in 2010;-)
Als we het niet halen, geef ik een feestje
Maar ik vind Smart FM echt serieus goed klinken, dus de sound is super, DJ's en medewerkers doen het goed. Petje af voor iedereen die zo hard meewerkt aan het nieuwe Smart FM. |
_________________ 1 dag zonder radio en jingles, is 1 dag niet geleefd. www.rickvandeberg.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| DokterRadio |
Geplaatst: 09 Feb 2010 12:45 |
|
|
|
| Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er nog voor 2074 een website is. Mijn advies is om vanaf volgende maand alvast maar eens de url regelmatig te checken. |
_________________ Radiomaken is spelen met de fantasie van een ander... |
|
| Terug naar boven |
|
| Han van Nigt |
Geplaatst: 09 Feb 2010 13:42 |
|
|
|
|
MFM schreef: Op naar pagina 27! 
Haal alle alleluja weg van de eigen medewerkers en je bent weer op pagina 17. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| MFM |
Geplaatst: 09 Feb 2010 18:50 |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 11 Feb 2010 16:27 |
|
|
|
MFM schreef: Haal alle klaagzangen van de rest weg en het topic kan dicht...
Wel een aparte prestatie hoor.SmartFM is de enige omroep waar dus wel genoeg over gediscussieerd kan worden in deze regio.
Steken we in ieder geval met de kop boven het maaiveld van de eenheidsworst uit... 
Nee nog niet dichtgooien, dan verlies ik mijn weddenschap;-) hihi  |
_________________ 1 dag zonder radio en jingles, is 1 dag niet geleefd. www.rickvandeberg.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 15 Feb 2010 15:59 |
|
|
|
Goede en informatierijke radio-uitzending van het lijsttrekkersdebat op smart FM.
Keep up the goodwork  |
|
| Terug naar boven |
|
| Maximum |
Geplaatst: 16 Feb 2010 02:14 |
|
|
|
|
Rick,
Het zouden er best nog veel meer kunnen worden dan 50,
Want Rick ook jij en ik en vele anderen weten er kan veel gebeuren in een jaar en soms binnen een maand of week.
Have fun,
Wilco |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 26 Feb 2010 17:41 |
|
|
|
Ik was gisteren nog even in het centrum van Spijkenisse, en wie stond er aan bij een aantal winkels... ......Smart FM
Ik dacht bekend geluidje op de achtergrond ;-) |
|
| Terug naar boven |
|
| Spikecity |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 02:41 |
|
|
|
|
Goh, Ik ben al bijna twee jaar weg uit Spijkenisse en door omstandigheden lang niet hier aanwezig geweest, en de soap blijft voortduren.... even 27 pagina's doorworstelen en je bent weer helemaal bij.... het is ook net GTST :)
Overigens in mijn huidige woonplaats ook een lokale omroep van het kaliber LOS/Smart dus het zal overal wel hetzelfde zijn.
BTW, Ik hoop van harte (ik ben niet zo erg haatdragend) dat het met Mario goed gaat (wat hij nu dan ook doet zonder Smart), want zonder werkende oren is een radiomens hopeloos verloren lijkt me zo. |
_________________ Nog zo gezegd: "Geen golfjes maken !" |
|
| Terug naar boven |
|
| Han van Nigt |
Geplaatst: 04 Apr 2010 16:07 |
|
|
|
|
DokterRadio schreef: Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er nog voor 2074 een website is. Mijn advies is om vanaf volgende maand alvast maar eens de url regelmatig te checken.
2 maanden verder en nog steeds in verbouwing? Duurt al een jaar. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| rodie |
Geplaatst: 04 Apr 2010 18:16 |
|
|
|
|
een website bouwen doe je anders ook niet 'effe' in 2 maanden hoor.
ja, een simpel werkje misschien ... |
_________________ De Zomerse 50 komt er weer aan! Omroepen kunnen zich nu inschrijven: http://www.zomerse50.nl |
|
| Terug naar boven |
|
| Han van Nigt |
Geplaatst: 04 Apr 2010 18:43 |
|
|
|
|
rodie schreef: een website bouwen doe je anders ook niet 'effe' in 2 maanden hoor.
ja, een simpel werkje misschien ...
Die website is al een jaar onder constructie. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Sipke |
Geplaatst: 04 Apr 2010 20:05 |
|
|
|
Onder constructie.. Ik vind het zo'n afknapper als ik op een web-adres kom en ik zie zo'n tekst.
Wel slim om gebruik te maken van de Hyves. Zowat 90% van alle DJ's maakt tegenwoordig ook al geen gebruik meer van een eigen webstek. Toets een naam in en bijna zeker wordt je door gelinkt naar myspace.
Waarom? Community network... En dat is nog altijd beter dan een site die ongelooflijk mooi is maar waar geen reet op gebeurt. Kom je ook niet meer terug dus.
En een site met nieuws waar de content copy-paste werk is van de regionale nieuws media zoals weekkrant.nl of regionieuws.nl voegt ook niet veel toe.
Hyves toont aan dat er toch over de 12.000 bezoekers zijn geweest. Dan ben je toch op de een of andere manier vindbaar en daar draait het om.
Ik zou zeggen maak de site goed af en kom dan ook met wat of laat dit gewoon staan.
Zag overigens het uitzendstraatje nog bij de foto's.. respect hoor. Wel lullig om de instellingen niet te kunnen aflezen. Bij de Orban ok.. dat is logisch, maar de Combinator kan ik ook niks zien en dan ben ik toch nieuwschierig naar wat dat ding in het rek doet... |
_________________ Audioprocessing in kleur.... Beeld materiaal in stereo |
|
| Terug naar boven |
|
| Spiller |
Geplaatst: 12 Mei 2010 10:55 |
|
|
|
Echt een uitvinding om te luisteren via je telefoon e.d.
Ik was in Zwolle met een paar vrienden, ik moest draaien op een feestje en onderweg hebben we Smart FM aan gehad. Het geluid is optimaal en het werkt perfect.
Nog even een bedankje voor het persoon die mij de tip heeft gegeven met uitleg ;-) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|