Streekomroep Midvliet niet zeker van voortbestaan

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

Trekhaak

Re: Streekomroep Midvliet niet zeker van voortbestaan

Bericht door Trekhaak »

Echtwel schreef: 27 feb 2018 14:41 Midvliet moet gewoon samen gaan met Delft en Zoetermeer.
Klaar...next
Waarom stel je dat voor? Ik heb het even nagekeken, maar Delft blijft volgens de plannen solo en Zoetermeer zit samen met Lansingerland, Rijswijk en Pijnacker-Nootdorp in een streek. Wat is het verschil tussen een fusie met Leiden? En wat heeft jou er toe doen besluiten om dit te schrijven?
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Delft is eigenwijs en gesteund door een halsstarrige burgemeester en maakt radio anno 1980. Die kunnen zo invoegen bij de wat ouderen Midvliet Cultuur , fris en jong klinkt Zoetermeer & Lansingerland dus die mix van deze 4 culturen kan een leuk station voort brengen.
Een optie is,
Leidschendam & Rijswijk / Pijnacker dan <?> ...
> Feel Good Radio doet het op hun manier gewoon goed. Geluid is prima & de muziek oké ( dus heb ik geen commentaar meer hier over).
superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

Volgens mij loopt binnenkort de vergunning weer af van deze club, zal Feel Good het weer aandurven om de vergunning af te pakken? Heb midvliet nog niet op DAB+ gevonden in die regio. En hoor op Feel Good ook nieuws uit de regio van Midvliet. Iemand op het forum dat al rook heeft gezien?
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Volgens mij zit Midvliet al een paar maanden op Dab.
Dus als je die nog niet gevonden hebt, moet je nog een keer zoeken.
Trekhaak

Bericht door Trekhaak »

radiogolfje schreef: 30 aug 2020 11:29 Volgens mij zit Midvliet al een paar maanden op Dab.
Dus als je die nog niet gevonden hebt, moet je nog een keer zoeken.
Is dat niet op het HFPrints DAB kanaal?
superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

IK heb alleen ZOS radio, radio president, lansingerland, hofstad, beat Fm en Nrg ontdekt op DAB. Allemaal nieuwe namen die mij niet bekend zijn in radioland. Maar Midvliet zag ik er niet tussen, maar ik zal nog eens verder zoeken.
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Dat zijn signalen uit Zoetermeer en Delft, en Midvliet zit op het kavel van Leiden, dus kanaal 11B
deradioluisteraar

Bericht door deradioluisteraar »

superdeluxe schreef: 30 aug 2020 11:01 Volgens mij loopt binnenkort de vergunning weer af van deze club, zal Feel Good het weer aandurven om de vergunning af te pakken?
De termijn voor de omroep in de gemeente Leidschendam-Voorburg loopt af op 9 januari 2021.
Voor de gemeente Rijswijk loopt de termijn overigens af op 24 oktober 2020.

Bron: https://besluiten.cvdm.nl/besluiten / https://www.rijswijk.nl/nieuws/aanvraag ... ale-omroep
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

deradioluisteraar schreef: 24 sep 2020 13:55
superdeluxe schreef: 30 aug 2020 11:01 Volgens mij loopt binnenkort de vergunning weer af van deze club, zal Feel Good het weer aandurven om de vergunning af te pakken?
De termijn voor de omroep in de gemeente Leidschendam-Voorburg loopt af op 9 januari 2021.
Voor de gemeente Rijswijk loopt de termijn overigens af op 24 oktober 2020.

Bron: https://besluiten.cvdm.nl/besluiten / https://www.rijswijk.nl/nieuws/aanvraag ... ale-omroep
Dan zal voor beide de procedure al bezig zijn.
Plaats reactie