Wat vinden jullie van Aalburg FM?

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderators: admin6, admin5

Re: Wat vinden jullie van Aalburg FM?

Berichtdoor Echtwel » 16 sep 2012 21:06

Aalburg FM site ziet er goed uit. Geluid is oke , gewoon doorgaan. Veel succes !!! -+dance

MBT Hawaii Hit FM pakket gehoord leuk maar vond het nooit wat voor die regio en zekker niet voor een lokale omroep of piraat naam maar dit terzijde ....
Echtwel

Berichtdoor hollandio » 01 okt 2012 12:43

vindt ik ook , leuke programma,s :razz: en voor de rest zeer weinig op aan te merken
hollandio

Berichtdoor Frans1 » 01 okt 2012 17:56

Kijk, kijk, kijk... Als we daar Hollandio niet hebben. Met zijn grote mond de vorige keer op een forum over de antennes van andere omroepen! Was net nog in Made, maar daar hangt alles er nog net zo bij als eerst hoor.

Hahaha... ontzettend dom om zomaar iets te roepen!

Ik hoorde dit weekend weer een leuk verhaal over Aalburgfm; iedereen is zo vol van en iedereen heeft het recht om dat voor zichzelf te weten. Maar de medewerkers van Aalburgfm hebben toch iets minder op met hun omroep. hoor nogal wat verhalen de ronde gaan over meningsverschillen en heftige ruzies binnen het team in de richting van het bestuur. Leuke club hoor daar in Veen..... :-)
Frans1

Berichtdoor hollandio » 01 okt 2012 18:11

Beste Frans1,

over grote mond gesproken :lol:
de vorige keer toen ik wat vertelde wat nog steeds van kracht is en de omroepen waar dit over gaat weten dit ook , kreeg ik een standje van de modurator van dit forum dus laat ik het netjes houden vandaag .

ik heb het idee als ik je vorige tekst lees toen je het onderwerp bent begonnen over de lokale omroep in aalburg dat er op dit momment een soort van irritatie bij je is hoe en waarom vraag ik me dan ook af ?

anyway ja ik ben weer terug en doet me deugt dat je me nog niet vergeten bent , zoals je zult weten heeft Made wel maatregelen genomen zoals ik jullie eerder vertelde nu ik toch bezig ben even een kleine update : stads radio breda is terug naar 2 antenne,s nu zul je zeggen er hangen er nog steeds 4 dat klopt als je goed kijkt zul je zien dat er 4 hangen en er 2 zijn gekoppeld
105.1 gaat nieuwe antenne,s zetten slog en Afm moet terug naar 2 antennes en wijk en aalburg moet terug naar 1 richter of 2 open dipolen .

Beste Frans 1 dit geloof je toch allemaal niet wat ik schrijf maar de tijd zal het leren ik hoor je wel weer -love

groetjes
,
hollandio

Berichtdoor djsunnydayAFM » 04 okt 2012 10:27

hollandio schreef:Afm moet terug naar 2 antennes

Hallo, ik hier.

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Je mag best contact opnemen..

Succes iedereen met de discussie.
RTV Altena | Radio A-FM | Altena's Beste muziekmix waar de A staat voor Altena
djsunnydayAFM

Berichtdoor hollandio » 05 okt 2012 18:39

Hoi Dj Sunny van A-fm ,
waar ik die wijsheid vandaan haal ?
als ik de berichten lees die tegen de lokale omroep van aalburg zijn die geschreven zijn door Frans 1 heb ik sterk de indruk dat het wel eens de concurent kan zijn van Aalburg fm
over het wel en wee achter deze omroep [aalburg] weet ik niets van, nou ja ik luister toch best regelmatig kan ik je verklappen .
we hoorde FRANS1 nogal uit de ban springen dat aalburg een zooitje of iets dergelijks zou zijn zo klinkt het in ieder geval niet op de radio Als ik gelijk heb en FRANS 1 zou iets te maken kunnen hebben met a-fm dan heb ik mischien nog wel iets waar je mischien eens duidelijkheid over zou kunnen vragen aan het bestuur van A-fm en vestingstad waarom noem ik die 2 appart ik zou zeggen ga eens er lekker voor zitten en lees :

Vandaag hebben wij contact gehad met beide bestuurders van bovengenoemde lokale publieke media-instellingen. Wij hebben ten stelligste benadrukt dat wij z.s.m. de benodigde stukken willen ontvangen welke nodig zijn om een besluit te kunnen nemen over de fusie-aanvraag van de instellingen.

De bestuurders hebben aangegeven deze stukken spoedig toe te zenden. Overigens lopen de huidige aanwijzingsbesluiten van de afzonderlijke stichtingen pas af op 19 oktober 2014 (Werkendam) en op 12 januari 2014 (Woudrichem) welke wij zullen intrekken indien er een nieuw besluit wordt genomen omtrent de fusie-aanvraag.

Met vriendelijke groeten,

Elisabeth Pijper
Registratie, Vergunningen en Toezicht

Commissariaat voor de Media
Hoge Naarderweg 78, 1217 AH Hilversum
Postbus 1426, 1200 BK Hilversum
T 035 7737762, F 035 7737799
e.pijper@cvdm.nl, http://www.cvdm.nl

hmmmm over een zooitje gesproken beste dj sunny en frans 1 wat blijkt nu even in het kort : a-fm en vestingstad zijn nog niet gefuseerd terwijl ze wel naar buiten treden als gefuseerd te zijn :oops:
beste Frans 1 en Dj sunny mischien zou je eens kunnen informeren bij hogerhand hoe dit in elkaar steekt na een jaar nog niks officieel ? erg raaaaaaaaar :roll:

Ook zal dit wel weer niet waar zijn wat ik schrijf volgens FRANS 1 maar goed zou zeggen informeer eens bij het CvdM email adres en tel nr heb ik er gemakshalve bijgedaan voor jullie
zeer prettig weekend toegewenst

Hollandio ,
hollandio

Berichtdoor Frans1 » 05 okt 2012 18:57

Ik heb niks te maken met welke omroep dan ook... K ben gewoon een inwoner van het gebied die beide omroepen kan ontvangen. Ik denk juist dat het andersom is... Hollandio is betrokken bij aalburgfm en schopt tegen alles wat anders is dan dat station. Als je alle instanties gaat betrekken om een station het leven zuur te maken is er sprake van jalousie denk ik :-) Haha!
Frans1

Berichtdoor hollandio » 05 okt 2012 19:08

Frans 1 je bent er erg snel bij zie ik
vertel me dan eens waarom in het begin van je onderwerp zo vriendelijk en nu na een aantal jaren zo vijandig tegen de omroep van wijk en aalburg ?
je zult met mee eens zijn dat dat erg raar is :roll: Ik denk voor veel mensen die alles hebben gelezen wat je geschreven hebt ?
en ik kan je gerust stellen mijn werk ligt wel bij lokale en regionale landelijke omroepen maar ben na de zovele reacties van je eens naar aalburg gaan luisteren en moet zeggen ik vindt het goed klinken sorry daarvoor :oops:
wel Frans nu weet je een beetje wie ik ben en werk idd voor overheid en heb dus wat meer feite voor hande liggen dan iemand anders
mischien wil je eens uitleggen waarom die haat op aalburgfm ? niet dat ik er koud of warm van wordt maar ben zo benieuwd naar iemand die 360 graden kan omdraaien dan moet er toch wel wat gebeurt zijn denk ik dan mischien afgewezen om een programma te gaan maken op die omroep ?
groeten Hollandio
hollandio

Berichtdoor djsunnydayAFM » 05 okt 2012 19:14

Beste Hollandio.

Ik drink graag een kopje koffie met u. U kunt mailen naar: info@sandervanstrien.nl
djsunnydayAFM

Berichtdoor hollandio » 05 okt 2012 19:18

Beste Sander ,

Ook jij bent er snel bij vanavond gaat dat in brabant altijd zo snel ? tam tam of rooksignalen
zullen we beslist eens doen als ik weer eens in de buurt ben van Brabant altijd erg gezellig daar
ik zelf kom uit het oosten en moet dit natuurlijk plannen maar mischien als er binnennkort ruimte is in mijn planning geef ik je even een mailtje
dank voor de gastvrijheid van je

grt Hollandio
hollandio

Berichtdoor djsunnydayAFM » 05 okt 2012 20:13

Ik krijg gewoon een mailtje als er iets geplaatst wordt, mooi die iphone's.

Als je even mailt, dan neem ik contact op. En vul je profiel in.
djsunnydayAFM

Berichtdoor hollandio » 05 okt 2012 20:33

beste Sander ,

zoals eerder geschreven neem ik contact met je op ik werk op onregelmatige tijden ,ik geef aan waneer het mij uitkomt via jou mailadres ,

met vriendelijke groeten Hollandio ,
hollandio

Berichtdoor pwl » 06 okt 2012 12:33

Vecht julie onderonsje gezellig uit via pm zeg.
pwl

Berichtdoor admin5 » 06 okt 2012 13:42

Juist,
Gezellig en constructief is het hier allang niet meer - dat ligt aan een hetze tussen 2 gebruikers.
Topic gaat op slot en laten we verder een stille dood sterven.
admin5
Moderator

Berichtdoor admin5 » 14 nov 2012 19:46

En op verzoek weer even open vanwege nieuws wat hieronder geplaatst gaat worden.
Voor een ieder: Kritieken zijn prima, maar graag elkaar met respect benaderen.
admin5
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Lokale Omroepen