Weer Radio Centraal Den Haag

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderators: admin6, admin5

Re: Weer Radio Centraal Den Haag

Berichtdoor hotradio » 07 apr 2012 07:48

Leuke site hoor. Luisterde altijd trouw naar de 92.2.
Zodra de stream in de lucht is, zal de muziek hier wederom vaak door de kamer schallen.

Top!
hotradio

Berichtdoor Madurodam FM » 07 apr 2012 12:07

Als dit de "echte " 92.2 Centraal is kan het nog een heftige boel worden daarzo in DEN HAAG dan zijn alle ( voorheen) FM -piraten terug op Internet .......
Echtwel

Mis er toch nog wel een flink aantal 'Echtwel'. Telstar bijvoorbeeld :wink: En Residence ben ik inmiddels ook kwijtgeraakt ...of zit die nog ergens op internet ?
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Madurodam FM

Berichtdoor Echtwel » 16 apr 2012 11:31

Recidance is http://radio978.com/

niet een super site maar het org.
Echtwel

Berichtdoor RadioGalaxy » 31 mei 2012 17:13

De goeie ouwe tijd -+dance wanneer ik in scheveningen was stond ie wel eens aan bij me opa en oma, wat ik mezelf nog kan herinneren uit die tijd, de 80"r jaren, was de avanti azuro - italo beats, bij ons in noordholland had je centraal uit julianadorp met ongeveer dezelde jingles ge"cloned, klonk ook wel professioneel, maar er ging tenslotte niets boven
radio centraal uit denhaag :D leuke site trouwens.
Het Leven van een Piraat is nog niet zo kwaad
RadioGalaxy

Berichtdoor Madurodam FM » 31 mei 2012 22:38

Klopt Galaxy; Centraal uit Julianadorp zat met het Centraal pakket uit Den Haag. Vandaar ook dat ze op dezelfde frequentie zaten
http://www.youtube.com/watch?v=L6LdaJ7C6ts
En het populaire Italodisco programma I Venti d'Azzurro was te horen via Radio Stad Den Haag :wink:
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Madurodam FM

Berichtdoor DickVerheul » 31 mei 2012 22:45

Het nu gebruikte pakket komt uit 1984,en is 1 van de 3 pakketten besteld bij Top Format,was geen goedkoop pakket overigens :)
http://www.radiocaroline.co.uk
DickVerheul

Berichtdoor RadioGalaxy » 01 jun 2012 00:57

leuk filmpje, wat die jingle pakketten betrefd die zijn niet goedkoop maar je hebt wel iets om handen, ik heb nog een en ander liggen van diversen stations o.a digitaal hit fm, coastline, hawai hit fm, tegenwoordig kan je een hoop zelf met de huidige computer techniek, ik vind het altijd wel leuk om terug horen, veel stations van vroeger komen tegenwoordig weer terug met een webstream, ik krijg vaak dat "kippevel gevoel" de kick en dat brengt meestal naast leuke herrinneringen ook weer mooie ideeen met zich mee, en wat centraal uit j"dorp deed was niet verkeerd evenals centraal uit denhaag, die harry dat was trouwens de zender in die tijd he", haha toen kwam ik net kijken met me stentor in 1985..... radio stad denhaag die had je ook al in die periode net als, eldorado, radio lokaal, randstad, tosca, hollandia, radio noorderwind -bloos jaja nu dwaal ik een beetje af :wink:
Het Leven van een Piraat is nog niet zo kwaad
RadioGalaxy

Berichtdoor Echtwel » 01 jun 2012 07:18

RadioRandstad.com.is ook terug en radio city 100.3 komt. Maar de leuke vind ik nu toch wel radio s'gravenhage online maar ook vaak on air :lol:
Echtwel

Berichtdoor dancefreak » 03 jun 2012 20:20

En afgelopen vrijdag was Digitaal er op 88,2.
dancefreak

Berichtdoor Echtwel » 16 okt 2012 09:36

Echtwel

Vorige

Keer terug naar Piraten forum