Plannen van frequenties

n00b? Beginner? Newbie? Stel je vragen hier.

Moderators: admin6, admin5, admin4

Re: Plannen van frequenties

Berichtdoor LOS » 03 okt 2012 17:53

radiogolfje schreef:Ja, en helaas worden niet alleen de AT medewerkers lastig gevallen, maar van diverse andere mensen / omroepen hoor ik dat ze daar ook dat ze door LOS lastiggevallen worden.

@Radiogolfje graag wil ik meer weten over jouw aantijging:

Kun je dat nader verklaren dat ze door mij lastig gevallen worden? Noem voorbeelden dan. Zo heb ik navraag gedaan bij een omroep n.a.v. eerder bericht, jouw gebruikersnaam genoemd maar ze kenden jouw niet. Nu zul je denk ik gaan zeggen dat doen ze met opzet.
Laatst bijgewerkt door LOS op 03 okt 2012 17:58, in totaal 1 keer bewerkt.
LOS van alles
LOS

Berichtdoor LOS » 03 okt 2012 17:55

remco_k schreef:^^ eensch
LOS schreef:...
Verder had ik nog gevraagd aan het AT:
...
Verder begreep ik van AT dat ...
...
Wat verder te tafel kwam:
...

Ik begin de indruk te krijgen dat jij al lang en breed geen normale antwoorden meer krijgt van AT maar dat ze maar wat uit hun duim zuigen of op z'n minst een vreemde draai eraan geven om daarna gillend van de lach met een groep om het scherm heen te gaan zitten en te zien dat jij dat hier op het forum neerzet als waarheid.
Met andere woorden: je wordt gewoon afgescheept.

Ik kan het ze niet kwalijk nemen, eerlijk gezegd. :smile: Ik zou me in mijn werkzaamheden ook behoorlijk verstoord voelen als een externe persoon met een hoge frequentie opbelde om verhaal te halen over allerhande problemen.

En waarin liegen zij volgens jouw? Kun je dat aangeven en onderbouwen? Inderdaad zij lezen hier ook mee en op de nieuwsgroep.
LOS van alles
LOS

Berichtdoor radiogolfje » 03 okt 2012 18:25

LOS,

Ik ga geen namen noemen, want dan ga je ze morgen weer als een zielig jongetje bellen enz. :sad:
Ik wil dat voorkomen !! Die mensen moeten ook gewoon hun werk doen en hebben niet aldoor tijd om jou te woord te staan. :sad:
radiogolfje

Berichtdoor LOS » 03 okt 2012 19:00

*
Laatst bijgewerkt door admin3 op 04 okt 2012 08:52, in totaal 3 keer bewerkt.
Reden: Overbodige post
LOS van alles
LOS

Berichtdoor remco_k » 03 okt 2012 19:04

LOS schreef:En waarin liegen zij volgens jouw? Kun je dat aangeven en onderbouwen?

Even voor de duidelijkheid: ik schreef "Ik begin de indruk te krijgen".
Dus onderbouwen kan ik niet, anders dan dat sommige antwoorden die jij schrijft van AT te krijgen vreemd op mij overkomen.
Of dat klopt, de tijd zal het leren.
Hoe onderzoek je een lastig technisch probleem:
Rule out everything that didn't happen, what's left is what probably happened.
remco_k

Berichtdoor LOS » 03 okt 2012 19:07

de FM band heeft na x aantal jaren zijn langste tijd gehad en dan wordt dat tijdperk afgesloten. Of het klopt en dat de tijd het zal leren denk ik dat de tijd het niet echt gaat leren omdat veel dingen onbekend blijven. Dat valt enerzijds doordat de website niet alle informatie voorziet van het AT. Maar daar is denk ik ook geen behoefte aan om deze informatie beschikbaar te stellen.

Volgens de Tw (Telecomwet) artikel 3.3 moet een calamiteiten zender 100% dekking bieden.

Laat ik het anders stellen Remco: Waarom krijg je de indruk dat de berichten niet zouden kloppen van het AT? En welk belang hebben zij erbij om niet de waarheid te vertellen?
LOS van alles
LOS

Berichtdoor remco_k » 03 okt 2012 19:21

Ik ben het AT niet dus ik kan je dat niet vertellen, anders dan wat ik al eerder vermeldde: ze zijn het zat.
Hoe onderzoek je een lastig technisch probleem:
Rule out everything that didn't happen, what's left is what probably happened.
remco_k

Berichtdoor admin3 » 03 okt 2012 20:38

Heren als jullie die persoonlijke discussie via PM willen voeren! Daar hebben we weinig aan op het forum!
admin3
Moderator

Berichtdoor LOS » 07 okt 2012 12:56

In de uitzending van Radio Drenthe was een luisteraar welke klachten had aangaande de 99.3MHz. Hij gaf aan in de zuidoosthoek last te hebben van Radio Oost op de FM 99.4MHz. Het antwoord van KPN daarop was dat dit aan de ontvangerszijde ligt. De ontvanger is dan niet selectief genoeg. De vraag die bij mij opkomt is hoe weet die luisteraar dat dit Radio Oost is? Hoort hij dat dat inderdaad die zender is die daardoor heen stoort? Als je dat zo duidelijk kunt horen woon je denk ik ook wel veraf van de zendmast van de 99.3MHz?

De regionale omroep behoeft niet echt alles er aan te doen om goed te ontvangen zijn in de provincie artikel 3.3 van de telecom wet:

als in een provincie twee of meer regionale publieke media-instellingen op grond van hoofdstuk 2, titel 2.3, van de Mediawet 2008 zijn aangewezen zal, onverminderd artikel 3.6, aan elk van die media-instellingen vergunning worden verleend voor een bereik dat ten minste gelijk is aan de onderscheidene verzorgingsgebieden, voor zover dit technisch mogelijk is < Voor zover dit technisch mogelijk is staat daar in opgenoemd. Dan kun je daar vooral achter gaan verschuilen zoals het geval bij Omrop Fryslan in de zuidoost hoek. AT geeft dan aan dat de frequenties op zijn en je bent klaar.

voor iedere provincie wordt aan de media-instelling die voor de desbetreffende provincie op grond van hoofdstuk 2, titel 2.3, van de Mediawet 2008 is aangewezen voor de verzorging van de regionale publieke mediadienst voor ten minste één omroepnet voor radio, een vergunning verleend op zodanige wijze, dat een provinciaal bereik mogelijk is;
LOS van alles
LOS

Berichtdoor dancefreak » 07 okt 2012 17:33

*kwik*
Laatst bijgewerkt door admin5 op 07 okt 2012 18:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: On topic reageren aub
dancefreak

Berichtdoor radiogolfje » 07 okt 2012 18:30

*kwek*
Laatst bijgewerkt door admin5 op 07 okt 2012 18:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: On topic reageren aub
Volgens mij wordt het een goed blackberry jaar.
Zijn ze lekker sappig en eet je ze zo weg.
radiogolfje

Berichtdoor admin5 » 07 okt 2012 18:54

*kwak*
Heren, graag on-topic reageren. Of, als je twijfels hebt bij de bedoelingen van bepaalde personen, helemaal niet reageren.
admin5
Moderator

Vorige

Keer terug naar Beginners