Jan Paparazzi op RadioNL

Discussieer over de regionale omroepen

Moderators: admin6, admin5

Jan Paparazzi op RadioNL

Berichtdoor Johanneke » 04 jun 2012 12:06

Jawel, Jan Paparazzi is terug op de radio! Sinds vanmiddag iedere werkdag van 12 tot 15 uur te horen met het programma Op Volle Kracht bij RadioNL. Hij vervangt daar Hessel Wijkstra die er "enkele weken tussenuit is", zo werd voor twaalf uur gezegd. Het is leuk dat Jan weer te horen is, alleen het eerste uur heeft hij volgens mij nog minder gezegd dan destijds op de rode bank bij Jensen. Maar is even wennen natuurlijk.
Ik ben erg gehecht aan Hessel en hoop dat hij er snel weer is (op twitter spreekt hij van een "time out, geen radio meer..."), maar hopelijk krijgt Jan ook een eigen plekje op de zender.
Johanneke

Re: Jan Paparazzi op RadioNL

Berichtdoor adamboy33 » 04 jun 2012 13:32

Jan praat niet zooooooooooooo snel aub :eek: pffff te vermoeiend !
adamboy33

Berichtdoor Arno1978 » 04 jun 2012 15:02

Oude tijden herleven weer Jan Paparazzi is weer terug bij een zender die het Nederlandstalige lied hoog in het vaandel draagt. Vroeger luisterde ik vaak naar Holland FM, daar presenteerde hij 's avonds het praatradioprogramma "Cafe De Gulle Lach". Ik vind het een van de mooiste radioprogramma's die ooit heeft bestaan. Wellicht een Idee voor Radio NL om zo'n soort programma weer nieuw leven in te blazen en dan natuurlijk weer met Jan Paparazzi alias Jan van Zanten als presentator.

Gr. Arno
Volgt de ontwikkelingen rond DAB+.
Arno1978

Berichtdoor Zwarte IJsbeer » 04 jun 2012 15:39

Ik ben niet vies van het Hollandse lied maar wel van die engerd. Goed dat ik het weet. Ik stem af op een andere zender als ik zin heb in Nederlandse liedjes.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Zwarte IJsbeer

Berichtdoor Johanneke » 04 jun 2012 17:26

Als ik het bericht op RF zo lees, dan is het meer een snelle publiciteitsstunt (al hoewel men er wel ERG laat mee naar buiten komt, na de uitzending pas...), maar ik vrees dat we het volgende week tussen 12 en 3 weer gewoon met vaste invaller Alfred Voogd moeten doen. Die is nu Oranjestraten aan het checken, dat doet ie als reporter weer ontzettend leuk trouwens.
Johanneke

Berichtdoor Johanneke » 06 jun 2012 16:59

Opvallend... het heeft welgeteld twee dagen geduurd. Vandaag zat Jan er al niet meer, maar nam Alfred Voogd het programma over...
Johanneke

Berichtdoor Danny Aerts » 11 jun 2012 10:32

Wat doet Jan nu eigenlijk? Is Jensen de 'sponsor' van Paparazzi?
Danny Aerts

Berichtdoor Johanneke » 16 okt 2012 20:31

Inmiddels is Jan Paparazzi toch echt wel een vaste waarde op RadioNL geworden, hij presenteert nu alweer voor de vierde week de middagshow BelNL i.p.v. Taeke Wouda, heeft enige tijd de zaterdagmiddag gedaan toen Rob vd Wal weer ineens verdween en heeft in de zomer ook de locatie uitzendingen mee verzorgd, wat natuurlijk weer hilarische radio was. Hij doet het echt heel goed op Nederlands Nr 1, hoop dat ie snel een eigen programma krijgt.
Johanneke

Berichtdoor Waggel » 17 okt 2012 11:27

Rob v/dWal verdween niet 'ineens' maar was ziek en lag in ziekehuis.
Waggel

Berichtdoor Johanneke » 17 okt 2012 22:14

OK sorry dat wist ik niet. Wel opvallend dan dat ie van het ene op het andere moment is doodgezwegen en ook nooit meer teruggekomen is. Samen met Niek Zuidhoff mag ie trouwens wat mij betreft wel in het museum van de slechtste RadioNL djs van de afgelopen jaren, daarmee hebben ze de plank toch flink misgeslagen. Altijd dat blije gedoe en dat gezeur over Rob Zorn en Wilma Roos, zucht... Maar goed, ik ben dus blij dat ie weg is...
Johanneke

Keer terug naar Regionaal commercieel en publiek