Wat gaat Edwin Evers doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan!

Wat gaat Edwin Evers doen?

Bericht door Daan! »

Om het 538- en Veronica-topic niet te vervuilen, dacht ik dat het een goed idee was om één topic te maken over zijn toekomst.

In RTL Boulevard werd het gerucht gedropt dat Edwin bij Radio 2 zou opduiken. Opvallend gerucht. Hier nog niets over gehoord.
Lijkt me ook onlogisch, want Edwin is met Talpa in gesprek.

Oortjes

Re: Wat gaat Edwin Evers doen?

Bericht door Oortjes »

Talpa is de laatste jaren de opdrachtgever van Edwin Evers geweest, maar is hij nu concreet in gesprek? Gezien zijn wens zelf te bepalen wat de playlist is, kan ik me voorstellen dat de publieke omroep voor hem interessant kan zijn.
Rock 'n roll is better than music!

boxfm

Bericht door boxfm »

Oortjes schreef:
26 nov 2019 20:57
Talpa is de laatste jaren de opdrachtgever van Edwin Evers geweest, maar is hij nu concreet in gesprek? Gezien zijn wens zelf te bepalen wat de playlist is, kan ik me voorstellen dat de publieke omroep voor hem interessant kan zijn.
Denk dat Talpa ook wel in zal gaan op die wens. Als Evers de publieke omroep echt als ideale speeltuin zag, had hij natuurlijk jaren geleden er al heen kunnen gaan.

Verwacht daarnaast dat hij ook wel meer wil verdienen dan de Balkenendenorm, wat ik persoonlijk ook niet meer dan logisch vind.

Pot

Bericht door Pot »

Ik heb het gesprek even terug geluisterd. Ruud de Wild zegt dat hij niets weet. Maar wat zegt dat tegenwoordig nog in medialand? Evers wou volgens de Wild nog Langs de Lijn en Met het oog op Morgen willen doen, dus Radio 1. Maar volgens Ruud is er ook actualiteit op Radio 2. Het voordeel van Radio 2 is dat hij denk ik beter een programma in kan vullen dan bij Talpa (qua items).
Een nadeel is het salaris.
We gaan het zien, het blijft speculeren.
Oren open!

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

boxfm schreef:
26 nov 2019 21:11
Oortjes schreef:
26 nov 2019 20:57
Denk dat Talpa ook wel in zal gaan op die wens. Als Evers de publieke omroep echt als ideale speeltuin zag, had hij natuurlijk jaren geleden er al heen kunnen gaan.

Verwacht daarnaast dat hij ook wel meer wil verdienen dan de Balkenendenorm, wat ik persoonlijk ook niet meer dan logisch vind.
Evers had 100% creatieve vrijheid bij Radio 538. Krijgt hij die met een nieuw contract weer?

Het geld zal vast het probleem niet zijn.

density1

Bericht door density1 »

Ik vind het allemaal wat vreemd omdat hij van de week aan gaf pertinent geen radio te willen maken op permanente basis voorlopig. Radio 2 zit al behoorlijk vol en zie voor hem niet echt een plek, of het moet ergens in het weekend zijn daar zijn nog wel wat mogelijkheden.
Laatst gewijzigd door density1 op 26 nov 2019 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Rudy Visser

Bericht door Rudy Visser »

Misschien naar 3fm?

density1

Bericht door density1 »

Rudy Visser schreef:
26 nov 2019 21:22
Misschien naar 3fm?
Nee joh.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Het programmaschema van NPO Radio 2 zit al een behoorlijke tijd muurvast. Wat ik persoonlijk een mooi tijdslot voor Edwin Evers vind, is die van
20 -22 uur. Laat hem 4 avonden in de week lekker freewheelen in de avond. Geld is niet belangrijk meer voor hem, maar het genot om een programma te doen, heeft hij nog steeds wel in zich. De Staat van Stasse uiteraard verhuizen naar NPO Radio 5!
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

density1

Bericht door density1 »

's Avonds wordt lastig. Hij speelt ook nog met zijn band en gaat weer op tour.

Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Edwin duikt op als vaste vervanger bij afwezigheid Wilfred Genee en bij evenementen zoals 538 Olympische spelen. Dat is het, geen vaste programmering voor Edwin.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

density1 schreef:
26 nov 2019 21:49
's Avonds wordt lastig. Hij speelt ook nog met zijn band en gaat weer op tour.
Speelde mee in mijn achterhoofd toen ik het typte! Het is gewoon lastig om de beste man een leuk tijdslot te geven :D
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

density1

Bericht door density1 »

Marcomarco schreef:
26 nov 2019 21:54
Edwin duikt op als vaste vervanger bij afwezigheid Wilfred Genee en bij evenementen zoals 538 Olympische spelen. Dat is het, geen vaste programmering voor Edwin.
Dat blijkt dus toch niet zo zeker aldus Boulevard. Radio 2 is in beeld.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Dennis Dekker schreef:
26 nov 2019 21:32
Het programmaschema van NPO Radio 2 zit al een behoorlijke tijd muurvast. Wat ik persoonlijk een mooi tijdslot voor Edwin Evers vind, is die van
20 -22 uur. Laat hem 4 avonden in de week lekker freewheelen in de avond. Geld is niet belangrijk meer voor hem, maar het genot om een programma te doen, heeft hij nog steeds wel in zich. De Staat van Stasse uiteraard verhuizen naar NPO Radio 5!
Gaat niet gebeuren. Dan gaat hij op pad met de band of voetbal kijken met zijn broers.

Bovendien wil hij een programma in de middagspits.

Persoonlijk zou ik er niet gek van opkijken als Evers over een paar jaar Ruud de Wild gaat vervangen.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

boxfm schreef:
26 nov 2019 21:11
Hoezo? Ik denk niet dat hij het nodig heeft. Lol is in het leven echt belangrijker dan (nog meer) geld.
Rock 'n roll is better than music!

Plaats reactie