Het 12,5 jarig jubileum van Evers staat op is gevierd met foto's op de site van 538, maar ik mis iemand; Rick Romijn !
Waar is ie ? ik mis m ook al op de tv met zn Mediamarkt reclame.
Groetjes, Richard
breakdance schreef:Het 12,5 jarig jubileum van Evers staat op is gevierd met foto's op de site van 538, maar ik mis iemand; Rick Romijn !
Waar is ie ? ik mis m ook al op de tv met zn Mediamarkt reclame.
Groetjes, Richard
Zwarte IJsbeer schreef:Zou me niks verbazen als ie overspannen is. Ik hoorde Evers in een uitzending wel zeggen dat ie wat meer tijd nodig had om bij te komen na vakantie.
Zwarte IJsbeer schreef:Vanmorgen had Evers het er nog over. Bij Rick zijn die 15 jaar ochtendshow niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het woord is niet gevallen maar het heeft er alle schijn van dat Rick een burnout heeft. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zit er nu zelf ook mee en dat is geen pretje. Je kunt beter een been breken maar ik wens Rick het allerbeste en een goed herstel, neem daar de tijd voor, doe ik ook.
JS schreef:Zwarte IJsbeer schreef:Vanmorgen had Evers het er nog over. Bij Rick zijn die 15 jaar ochtendshow niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het woord is niet gevallen maar het heeft er alle schijn van dat Rick een burnout heeft. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zit er nu zelf ook mee en dat is geen pretje. Je kunt beter een been breken maar ik wens Rick het allerbeste en een goed herstel, neem daar de tijd voor, doe ik ook.
Balen voor hem hoor. Vind het altijd leuk om naar hem te luisteren. Maar dit is klote en ik wens hem dan sterkte. En jou ook Ijsbeer