Waar is Rick Romijn ????

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderators: admin6, admin5

Waar is Rick Romijn ????

Berichtdoor breakdance » 26 okt 2012 09:42

Het 12,5 jarig jubileum van Evers staat op is gevierd met foto's op de site van 538, maar ik mis iemand; Rick Romijn !
Waar is ie ? ik mis m ook al op de tv met zn Mediamarkt reclame.

Groetjes, Richard
breakdance

Re: Waar is Rick Romijn ????

Berichtdoor JS » 26 okt 2012 09:46

breakdance schreef:Het 12,5 jarig jubileum van Evers staat op is gevierd met foto's op de site van 538, maar ik mis iemand; Rick Romijn !
Waar is ie ? ik mis m ook al op de tv met zn Mediamarkt reclame.

Groetjes, Richard

Tijdens het 12,5 jubileum kwam die vraag ook binnen van luisteraars. Ze zeiden toen dat hij langere tijd er niet zou zijn. Maar een rede werd niet gegeven. Misschien, niet te hopen, in de privésfeer. Of hij neemt zijn ouwelulledagen in één keer op :cool: .
De radio blijft het doen!!!
JS

Berichtdoor Zwarte IJsbeer » 26 okt 2012 09:55

Zou me niks verbazen als ie overspannen is. Ik hoorde Evers in een uitzending wel zeggen dat ie wat meer tijd nodig had om bij te komen na vakantie.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Zwarte IJsbeer

Berichtdoor DX'r » 26 okt 2012 19:04

Zwarte IJsbeer schreef:Zou me niks verbazen als ie overspannen is. Ik hoorde Evers in een uitzending wel zeggen dat ie wat meer tijd nodig had om bij te komen na vakantie.

Overspannen ? van het de hele dag op zijn reet zitten dan ofzo -smok
DX'r

Berichtdoor Daan Bakker » 26 okt 2012 19:22

hij heeft ook een hond buda
Daan Bakker

Berichtdoor RMF » 26 okt 2012 19:56

Overspannen? Zo klinkt ie al jaren joh! :D
Behandel je mengpaneel niet met bier. Dat vindt-ie niet zo fijn..... http://www.youtube.com/watch?v=4vBci3L- ... 5vupGa_esg
RMF

Berichtdoor Ingebruik » 26 okt 2012 21:42

Flauw allemaal weer.
Ingebruik

Berichtdoor rutgrrr » 26 okt 2012 22:10

Ik kan me nog de misplaatste, domme reacties en hier geplaatste leugens herinneren bij de afwezigheid van Luc van Rooy.

Wellicht een idee voor sommigen om gewoon eeens je bijdehandte muil te houden in dit soort situaties en gewoon LATEN.
rutgrrr

Berichtdoor hollandio » 29 okt 2012 14:10

helemaal mee eens Rutgrrr
hollandio

Berichtdoor Zwarte IJsbeer » 29 okt 2012 16:45

Vanmorgen had Evers het er nog over. Bij Rick zijn die 15 jaar ochtendshow niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het woord is niet gevallen maar het heeft er alle schijn van dat Rick een burnout heeft. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zit er nu zelf ook mee en dat is geen pretje. Je kunt beter een been breken maar ik wens Rick het allerbeste en een goed herstel, neem daar de tijd voor, doe ik ook.
Zwarte IJsbeer

Berichtdoor JS » 29 okt 2012 17:27

Zwarte IJsbeer schreef:Vanmorgen had Evers het er nog over. Bij Rick zijn die 15 jaar ochtendshow niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het woord is niet gevallen maar het heeft er alle schijn van dat Rick een burnout heeft. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zit er nu zelf ook mee en dat is geen pretje. Je kunt beter een been breken maar ik wens Rick het allerbeste en een goed herstel, neem daar de tijd voor, doe ik ook.

Balen voor hem hoor. Vind het altijd leuk om naar hem te luisteren. Maar dit is klote en ik wens hem dan sterkte. En jou ook Ijsbeer
De radio blijft het doen!!!
JS

Berichtdoor Zwarte IJsbeer » 29 okt 2012 18:42

JS schreef:
Zwarte IJsbeer schreef:Vanmorgen had Evers het er nog over. Bij Rick zijn die 15 jaar ochtendshow niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het woord is niet gevallen maar het heeft er alle schijn van dat Rick een burnout heeft. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik zit er nu zelf ook mee en dat is geen pretje. Je kunt beter een been breken maar ik wens Rick het allerbeste en een goed herstel, neem daar de tijd voor, doe ik ook.

Balen voor hem hoor. Vind het altijd leuk om naar hem te luisteren. Maar dit is klote en ik wens hem dan sterkte. En jou ook Ijsbeer

Dank je wel, het gaat al beter. Binnenkort rustig aan weer wat op gaan bouwen.
Zwarte IJsbeer

Keer terug naar Landelijk commercieel en publiek