Robert Jensen naar BNN?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderators: admin6, admin5

Robert Jensen naar BNN?

Berichtdoor Denniss » 13 sep 2012 20:29

En daar gáán we weer over jensen :)

Een tijd lang niets meer van Jensen vernomen, maar ik hoorde vanmiddag Coen en Timur toch echt zeggen dat Jensen bij BNN op gesprek was geweest. Hoax...? Waar rook is....

zijn 'nummer één entertainment' site Snafu bestaat btw nog wel onder RTL maar is erg leeg.

Ik vind het wel opvallend dat zo'n media persoon het ene moment dagelijks te zien is en dan weer van de aardbodem verdwenen lijkt, om vervolgens een jaar later weer even de huiskamers binnen te knallen met zalen vol publiek, en dan weer.. niks..

Dennis
Denniss

Re: Robert Jensen naar BNN?

Berichtdoor DU » 13 sep 2012 20:58

Denniss schreef: Ik vind het wel opvallend dat zo'n media persoon het ene moment dagelijks te zien is en dan weer van de aardbodem verdwenen lijkt, om vervolgens een jaar later weer even de huiskamers binnen te knallen met zalen vol publiek, en dan weer.. niks..

zalen vol publiek? start lachband! uhm...

ben erg benieuwd wat ze met hem willen doen! zie hem niet zo snel op 3fm komen en radio 2 ook niet. misschien de publieke tv zenders?
Stereo is a human creation
DU

Berichtdoor Budweiser » 13 sep 2012 22:33

@DU : Als je zaal maar klein genoeg is, dan heb je hem snel vol uiteraard.

Verder zie ook ik hem niet snel terugkeren op de radio, want we weten allemaal hoe dat gaat. Binnen 2 weken is ie de motivatie weer kwijt, en zelfs al zou dat niet gebeuren, dan alsnog flopt hetgeen wat ie doet wel.
Bababooey !
Twitter
Budweiser

Berichtdoor Moorkop » 14 sep 2012 05:42

Ik kan me niet meer druk maken over die minkukel. Hij denkt dat ie iedereen kan afzeiken altijd. Bij Radio Veronica heeft hij het precies een half jaar vol gehouden en toen waren ze hem alweer beu. Ik wil het eigenlijk niet over hem hebben. Verspilde energie!
Moorkop

Berichtdoor sandertjo » 14 sep 2012 07:46

DU schreef:
Denniss schreef: Ik vind het wel opvallend dat zo'n media persoon het ene moment dagelijks te zien is en dan weer van de aardbodem verdwenen lijkt, om vervolgens een jaar later weer even de huiskamers binnen te knallen met zalen vol publiek, en dan weer.. niks..

zalen vol publiek? start lachband! uhm...

ben erg benieuwd wat ze met hem willen doen! zie hem niet zo snel op 3fm komen en radio 2 ook niet. misschien de publieke tv zenders?

Radio 1, Radio 4, Radio 5? ;-)
sandertjo

Berichtdoor Orange » 14 sep 2012 09:57

Na het Pownews nog een half uur Jensen! op Nederland 3. Misschien werkt dat wel.
Orange

Berichtdoor radiolady » 14 sep 2012 10:01

Ja... gedoogsteun van dat "buitengewoon nuttige" PVV voor het vorige kabinet werkte ook... :))
radiolady

Berichtdoor breiz » 14 sep 2012 10:02

Helemaal goed! Straks Robert Jensen op 3FM in de middag, in plaats van de Coen en Sander show.
breiz

Berichtdoor dancefreak » 14 sep 2012 12:23

Jensen is na zijn laatste ochtendshow volledig door de mand gevallen.
Ik denk niet dat zijn luisteraars uit de Veronica en Yorin FM tijd nog te strikken zijn met Jensen voicetrack radio.
dancefreak

Berichtdoor Female RF » 14 sep 2012 16:35

Laat maar weg. Prima voor een wekelijkse talkshow op tv, maar verder?

Talent zat qua radio maken, wat er als 'ie echt zou WILLEN uit zou kunnen komen, maar dat lijkt nou juist het probleem te zijn. :???:

Lijkt me tevens niet de meest aangename persoon om mee om te gaan, al is dit vooral gebaseerd op alle berichtgeving over hem, en dat ene boek van Rob Stenders.
Good Vibrations, 90's flavoured webradio: directe luisterlink
Female RF

Berichtdoor Zwarte IJsbeer » 14 sep 2012 17:17

Dat zou voor mij als BNN lid van het eerste uur een enorme teleurstelling zijn. Uit respect voor Bart de Graaf ben ik altijd lid gebleven maar als dit gebeurd dan kap ik er mee.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Zwarte IJsbeer

Berichtdoor Ingebruik » 14 sep 2012 21:38

Welke Jensen? Robert of Frank?
Ingebruik

Berichtdoor alex.. » 15 sep 2012 12:16

Ingebruik schreef:Welke Jensen? Robert of Frank?

Beetje flauw, niet?

Erland Galjaard (programma directeur RTL) heeft wel gezegd dat hij de hoop in Jensen nog niet is verloren, enkel moet er heel veel gebeuren.
Maar dat is ook al een half jaar geleden en Jensen staat niet in de najaarsprogrammering, dus dat dat haast heeft, denk ik dan ook weer niet.

(Al kan ik me wel vinden in Erland zijn mening, Jensen kan het wel, alleen hij werd te plat en ging te veel van hetzelfde doen. Er moet dus wel even hard gesleuteld worden om hem weer een fatsoenlijk imago te geven.)
alex..

Keer terug naar Landelijk commercieel en publiek