Nieuwe Vormgeving Radio538

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderators: admin6, admin5

Re: Nieuwe Vormgeving Radio538

Berichtdoor Daan Bakker » 06 jan 2012 20:49

De Top 40 is absoluut niet achterhaald. Q-music, 3fm en slamFM zenden ook een hitlijst uit. Dat het achterhaald is, is dus echt niet waar en dat bewijzen ook de goede luistercijfers. Zolang je de naam van Jeroen nieuwenhuize niet goed kan spellen, zou ik je reactie eigenlijk al niet meer sirieus moeten nemen, maar goed. Dat een goede vrijdagkeet een alternatief is, ben ik wel met je eens. Het vrijdagavondprogramma is namelijk ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik denk trouwens dat als er een jock achterhaald is het Ruud de wild is. Zijn piek heeft hij bij 3 gehad. Dat gestotter en iedere keer hetzelfde fragmentje instarten. Het vernieuwd zich niet. Evers daarintegen doet ook elke dag hetzelfde, maar betrekt het bij de actualiteit waardoor het leuk blijft en vernieuwend
Daan Bakker

Berichtdoor Debaser » 06 jan 2012 20:51

Kijk eens naar de luistercijfers voor Ruud de Wild terugkwam naar Radio 538 en naar de cijfers nadat hij terugkwam. Een duidelijk stijgende lijn. Dat is geen toeval en komt ook niet alleen omdat 538 toen weer een vaste middagshow kreeg.
Be a debaser!
Debaser

Berichtdoor alex.. » 08 jan 2012 00:32

Nou, als we de cijfers krijgen wil ik wel gaan discussiëren over de Top40, maar als het echt zo achterhaalt was, was het contract jaren geleden al verbroken ;).

Maar de opener zelf vind ik niet echt zo geweldig, dat zeggen hoe de vrijdag eruit ziet spreekt me totaal niet aan, zeker omdat de halve vrijdag al geweest is tijdens de Top40.
Maak daar dan een aparte jingle van nog voor de uuropener (of iets in die trant).
alex..

Vorige

Keer terug naar Vormgeving