Van wie zijn deze kerstjingles

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderators: admin6, admin5

Van wie zijn deze kerstjingles

Berichtdoor sverrips » 17 dec 2011 12:43

Een poos geleden heb ik via google gezocht op kerstjingles. Ik ben op een 4tal kerstjingles gestuit die door een kind is ingesproken. Het lijken me professionele jingles en ze zijn erg geschikt voor het programma dat ik draai. Ik weet niet of ik ze hier mag posten, dus doe ik het niet. Mijn vraag is.... van wie zijn ze en zijn ze ergens officieel te koop ?
sverrips

Re: Van wie zijn deze kerstjingles

Berichtdoor alex.. » 17 dec 2011 12:51

Je kunt allicht een linkje geven waar je ze hebt gehoord.
Want ik (en ik neem aan andere hier ook) kunnen geen gedachte lezen.
alex..

Berichtdoor sverrips » 17 dec 2011 14:38

Dat is nou net het probleem. Ik heb ze wel, maar de plek waar ik ze gevonden heb, weet ik niet meer. Ik zou vanmiddag de teksten kunnen typen hier om te kijken of je het dan weet. I.v.m. auteursrechten lijkt het me namelijk niet gebruikelijk de bestanden uit te wisselen en wil ze dan ook officieel kopen als ik weet van wie ze zijn.
sverrips

Berichtdoor sverrips » 17 dec 2011 15:08

Gek genoeg heb ik het gevonden:

http://www.murekla.nl

Zij zijn eigenaar van de jinles die onder freejees staan als dom kind en kleine wens. Er zijn er meer die ik heb die er niet op staan. Ik heb ze een mail gestuurd.
sverrips

Berichtdoor GeerMeneer » 17 dec 2011 19:00

sverrips schreef:Gek genoeg heb ik het gevonden:

http://www.murekla.nl

Zij zijn eigenaar van de jinles die onder freejees staan als dom kind en kleine wens. Er zijn er meer die ik heb die er niet op staan. Ik heb ze een mail gestuurd.

@ sverrips

Maak je landelijke radio dan ??

;-)
EINDELIJK WEEKEND = VrijdagAvondVirus tussen 21:00 en 23:00 op Alphen Stad FM !!
GeerMeneer

Berichtdoor remco_k » 17 dec 2011 21:54

GeerMeneer schreef:Maak je landelijke radio dan ??

Wat natuurlijk geen biet uitmaakt. Auteursrecht blijft van kracht. Ook al heb je maar 1 luisteraar.
Hoe onderzoek je een lastig technisch probleem:
Rule out everything that didn't happen, what's left is what probably happened.
remco_k

Berichtdoor Debaser » 18 dec 2011 00:19

remco_k schreef:
GeerMeneer schreef:Maak je landelijke radio dan ??

Wat natuurlijk geen biet uitmaakt. Auteursrecht blijft van kracht. Ook al heb je maar 1 luisteraar.

Van de site:

Deze Freejees worden regelmatig vernieuwd dus kom vaak terug om te kijken of we weer nieuwe hebben. Iedereen mag ze downloaden en gebruiken. Je mag ze echter niet zonder toestemming gebruiken op de landelijke radio, doorverkopen, gratis doorleveren aan derden of zelf ter download aanbieden op het net.

Ik lees daar gewoon dat je alleen toestemming moet vragen om ze te mogen gebruiken als je landelijke radio maakt. Het enige dat je moet doen is je naam, radiostation en e-mailadres invullen. Vervolgens krijg je de link.
Be a debaser!
Debaser

Keer terug naar Vormgeving