Budweiser schreef:dat kan lastig zijn, tenzij de 'variabele' content uit de spot gewoon iets als programmaopnames zijn, zoals in je promo te horen is, dan maak je gewoon een beginstukje, middenstukje en eindstukje, waar je zelf iedere week die verschillende zaken tussen plakt... om maar eens een optie te noemen. Het hangt er vanaf wat je elke week anders wil.
Ik heb het idee dat jij erg veel bezig bent met vormgeving, en wat op je website staat klinkt prima. Ik ben eigenlijk opzoek naar wat tips voor een 'into track id' (hooks?). Zoals Q-music en SlamFM 't ook doen met Nadia Ali en David Guetta bijvoorbeeld. De track is dan geremixt met de stem van het station. Station Voice VS Track
Iemand tips?
P.S. Misschien komt dit beter tot zijn recht in een nieuw topic?
-----------------------------------------------------------------------------
Nieuwe topicstart:
Bij o.a. Q-music en SLAM!FM hoor je redelijk vaak een jingle die is door gemixt naar de volgende track, meestal gezongen. Ik heb zo geen voorbeeld bij de hand maar als je regelmatig naar Q-music of SLAM!FM luistert hoor je ze regelmatig voorbij komen, vooral 's avonds.
Ik ben nu dus opzoek naar tips en en mogelijkheden om dit te doen. Ik beschik nog niet over een gezongen stationsnaam, alleen gesproken. Ik werk momenteel met Adobe Audition en dat blijft voorlopig nog even zo. Toch wil ik toch eens Pro Tools proberen over een poosje omdat ik er veel goeds over hoor van anderen, maar dat kan ook heel persoonlijk zijn. Ik heb het geprobeerd met Who's that chick van David Guetta en met Hey van Milk & Sugar. Maar ik heb het idee dat het niet echt wat wordt.
Denk dat deze vraag vooral gericht is richting de 'ervaren' vormgevers. Maar laat je er niet van weerhouden om te reageren. En graag een normaal topic zonder SLAM!FM of Q-music, en andere dingen, af te kraken, dat doet hier niet ter zake.
Alvast bedankt!
EDIT: In het filmpje van Dave Foxx wordt gesproken over een Power Intro.
EDIT: Topic titel gewijzigd.