shouts, gezongen jingles

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderators: admin6, admin5

Re: shouts, gezongen jingles

Berichtdoor admin5 » 26 dec 2011 00:14

rodie schreef:Mag ik weten waarom de onderste berichten het woord knip is neergezet door een admin? De discussie klopt nu van geen kanten meer...

Voor dit soort vragen is het PB knopje bij uitstek geschikt. Daarnaast denk ik dat er onderin de berichten voldoende duidelijkheid staat. Ik had je graag van een mooi antwoord voorzien maar je onderbuurman was mij al voor.

De vermeende verdenking van spam account is overigens achteraf terecht gebleken.
admin5
Moderator

Berichtdoor langlevederadio » 29 feb 2012 22:38

Bestaat Pors Creative eigenlijk nog wel, volgens mij gaat het daar niet zo goed.
Ik hoorde uit een betrouwbare bron dat er steeds betalingsproblemen zijn met ingehuurde voice overs.
langlevederadio

Berichtdoor Budweiser » 29 feb 2012 23:06

Pors bestaat nog, alleen zijn de jingles die zij aanbieden nog steeds dezelfden als 10 tot 20 jaar terug. Een fantastisch voorbeeld van een bedrijf wat niet met zijn tijd mee gaat.

Als je wat leuk gezongen spul wil, neem contact op met Cue Creative in Den Haag. Ik heb dat onlangs voor ons omroepje gedaan, en naast het feit dat het een enorm prettige samenwerking was, hebben ze een mooi eindproduct neer gezet, tegen een mooie prijs :)
Bababooey !
Twitter
Budweiser

Berichtdoor radiolady » 01 maart 2012 11:04

langlevederadio schreef:Bestaat Pors Creative eigenlijk nog wel, volgens mij gaat het daar niet zo goed.
Ik hoorde uit een betrouwbare bron dat er steeds betalingsproblemen zijn met ingehuurde voice overs.

Sterker nog, bij veel Nederlandse stemmen staat Pors op de zwarte lijst. Daardoor hebben veel stemmen (ook iemand in mijn familie) onderling afgesproken om nooit meer voor Pors werken. Maar ja er zijn vast wel weer wat aanstormende wannabe's te vinden die hier niet van weten en daardoor voor de mooie praatjes van Pors dat "de betaling onderweg is". Ik hoor verhalen dat dat soms een half jaar of langer duurt. Jammer, want wat ik (in het verleden dan) van Pors gehoord heb, was zeker niet beroerd.
radiolady

Berichtdoor langlevederadio » 01 maart 2012 16:39

Sterker nog, bij veel Nederlandse stemmen staat Pors op de zwarte lijst. Daardoor hebben veel stemmen (ook iemand in mijn familie) onderling afgesproken om nooit meer voor Pors werken. Maar ja er zijn vast wel weer wat aanstormende wannabe's te vinden die hier niet van weten en daardoor voor de mooie praatjes van Pors dat "de betaling onderweg is". Ik hoor verhalen dat dat soms een half jaar of langer duurt. Jammer, want wat ik (in het verleden dan) van Pors gehoord heb, was zeker niet beroerd.

Ja ik heb ook gehoord dat de betalingen door Ellen langer duurde dan een half jaar !
En tijdens de "wachttijd" maar veelvuldig gebruik blijven maken van de voice over, net zolang totdat het geduld helemaal op was.
langlevederadio

Berichtdoor langlevederadio » 01 maart 2012 20:18

Eigenlijk toch vreemd want zo te zien gaat het daar toch best aardig: http://twitter.com/#!/porsimpact
langlevederadio

Berichtdoor langlevederadio » 02 maart 2012 20:08

Oh iets te snel geroepen, het gaat daar toch wat minder bij Porshttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.247021028718009.60588.187243708029075&type=1
langlevederadio

Berichtdoor dj-chris » 03 maart 2012 00:02

Budweiser schreef:
Als je wat leuk gezongen spul wil, neem contact op met Cue Creative in Den Haag. Ik heb dat onlangs voor ons omroepje gedaan, en naast het feit dat het een enorm prettige samenwerking was, hebben ze een mooi eindproduct neer gezet, tegen een mooie prijs :)

Hebben wij ook goede ervaringen mee. Grote of kleine omroep, maakt bij Cue niet uit.
Voor een leuke i-dee staan ze altijd open. En ook ons eindproduct was super.
Je hebt lokaal nieuws en wereldnieuws,alleen kan lokaal nieuws ook wereldnieuws zijn!
dj-chris

Vorige

Keer terug naar Vormgeving