Radio Paloma Poppel België 40 jaar

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rickvandevelde

Radio Paloma Poppel België 40 jaar

Bericht door rickvandevelde »

Radio Paloma uit Poppel België bestond 15 mei jl. 40 jaar! Dit is mijns inziens het vermelden waard aangezien het één van de weinige lokale radiozenders in Vlaanderen is. Daarbij houdt Paloma al die jaren zelf haar broek op en brengt het sinds jaar en dag de grootste muziekvariatie. Ter gelegenheid van dit jubileum zend men vanaf Hemelvaartsdag de radio Paloma Top 4000 uit. Iedere dag van 6 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds; dat 25 dagen lang. Dit bericht is geen spam maar puur informatief.

Calypso

Re: Radio Paloma Poppel België 40 jaar

Bericht door Calypso »

En eigenlijk bestaan ze nog net iets langer omdat het gestart is als radiopiraat vanuit het nabij gelegen Goirle (NL)... Volgens mij in '79...

powersfred

Re: Radio Paloma Poppel België 40 jaar

Bericht door powersfred »

Ik luister graag naar Paloma. Luister ook al heel lang. Vind alleen wel dat men iets kritischer had mogen zijn voor wat betreft bepaalde muziek. Ik bedoel Brand van Sylvia Millecam of Kuikentje Piep? Er zal toch wel een beter muziekstuk uit die veertig jaar te vinden zijn lijkt mij? De programmastarter ieder uur vind ik een gave. Doet mij een beetje terugdenken aan de Veronica vrijdag.

Plaats reactie