Ook ik zal eens proberen een foto te uploaden van onze "vrije radio" studio waar het veelal gaat om plezier maken en om de muziek dus niet zozeer de presentatie! (dat wil dus niet zeggen dat we het niet kunnen!

) Dit is dus ook GEEN productiestudio, de studio dient enkel voor een plezierige avond vol muziek.

Er wordt veelal gedraaid met oldschool vinyl, de 45 toeren hits en voor de diehard album nummers natuurlijk via LP. Verzoeknummers zoals dat gebeurd hier in Noord en Oost Nederland worden via OTS DJ vrijwel direct afgespeeld.
De setup is sinds de foto wel enigszins gewijzigd, op de foto is de dateq apollo mixer nog niet te zien, evenals de SM7B microfoon. Ook is de RDS op de foto vervangen door een RVR TRDS4002. Als voiceprocessor wordt er gebruik gemaakt van een DBX286a die met gemak een dikke analoge stem neer zet in deze chain,
natuurlijk hoort daar ook een galm/echo bij, het type is me zo niet bekend. Nadat het on air gaat wordt het nog bewerkt door een Dspxtreme FMHD

zoals je op de foto ziet, dus dat is elke keer weer knallen tussen de overige omroepen.
Overige details zal ik jullie besparen.