otsav

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderators: admin6, admin5, admin4

otsav

Berichtdoor deslijper » 01 okt 2012 16:36

Hallo , ik heb otsav 1.85 en heb muziek er in staan op de harde schijf , nu heb ik een externe schijf met 80 gb muziek maar kan die worden afgespeeld worden zonder dat die op de harde schijf komt. kan ik een lijst maken dat wanneer ik ots open dat die dan die lijst ziet. BVD
deslijper

Re: otsav

Berichtdoor marckxz » 01 okt 2012 20:29

Je kan in Ots een folder aanduiden waar je muziek staat. Of dat nu op een interne of externe HDD is, maakt weinig uit.
Ots importeert die inhoud van die folder(s) en toont die zodra je het programma opstart. Je kan een demo downloaden, dan kan je het testen.
marckxz

Berichtdoor deslijper » 02 okt 2012 19:18

hallo krijg het niet voorelkaar de map op mijn harde schijf leest die maar niet op de externe ps alle muziek zit wel aprte mappen hoe maak je een nieuwe folder ?
deslijper

Berichtdoor djvinnieman » 02 okt 2012 19:57

Via import/refresh files (icoon met een map met muzieknoot) kan je de folder selecteren waar je muziek vandaan komt. Klik hierop en selecteer dan import/refresh folder. Vink ook recurse subfolders aan als muziek in verschillende mappen staat. Selecteer dan je externe drive. Ots gaat dan alle files voorzien van een omx file en komen dan bij je reeds bestaande media terecht. Dus ook van je C drive. Wil je alleen van de externe muziek in de lijst hebben, dan de .oml file (meestal te vinden in c:/otslabs dan de data map) eerst backuppen en daarna verwijderen. Dan de stappen zoals eerder genoemd. Ots begint dan met een verse lijst alleen van je externe drive. Let er wel op dat je externe drive altijd de zelfde letter krijgt toegewezen. Anders ziet ots nog niks. Daarna kan je de nummers gaan toewijzen aan verschillende mappen. Save altijd de .oml file in de map c:/otslabs/data of waar het programma ook staat ! Anders kan je overnieuw beginnen....

Suc6
Vinnieman...what else?
djvinnieman

Berichtdoor deslijper » 07 okt 2012 14:24

Gelukt thanks
deslijper

Keer terug naar Radio automatisering